gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

توصیه های سفر به آفریقای جنوبی (قسمت دوم)

آفریقای جنوبی کشوری متنوع است  و دارای مردمی با پیشینه آفریقایی، اروپایی و هندی است که در فرهنگ مردم تور آفریقای جنوبی تبلور یافته است. رسومات مختلفی در این کشور وجود دارند و بسیاری از مردم بومی آفریقای جنوبی هنوز به شیوه سنتی زندگی می کنند. بنابراین خیلی مهم است که هنگام بازدید از تور این کشور رسومات محلی را بشناسید و به آنها احترام بگذارید. به توصیه های سفر به آفریقا که در ادامه به آنها اشاره شده است توجه کنید و نباید های آن را رعایت کنید.

توصیه های سفر به تور آفریقای جنوبی :

بایدهای آفریقای جنوبی:

  • در تور آفریقا هنگام سلام کردن دستان خود را در حالیکه کف هر دو دست به هم چسبیده است بالا ببرید. در زمان های قدیم این حرکت به نشانه غیر مسلح بودن، بوده است. و امروزه به طورر گسترده ای به عنوان نماد دوستی استفاده می شود.
  • در آفریقا محکم دست بدهید به این دلیل که دست دادن سست به منزله بی ادبی و بی احترامی تلقی می شود. و دست دادن محکم نمایانگر حسن نیت است.

تور آفریقا

  • در تور آفریقای جنوبی قبل از عکس گرفتن اجازه بگیرید. به این دلیل که آفریقایی ها معتقدند که  دوربین می تواند شیره وجود افراد، خانه ها و احشام را جذب و تهی کند.
  • همیشه طوری لباس بپوشید که معمولا در مناطق روستایی می پوشید اما زیبا بپوشید. در فرهنگ روستایی آفریقای جنوبی مردم معمولا شبیه غربی ها لباس می پوشند.
  • در تور آفریقا هنگامی که سر میز غذا می نشینید دستمال سفره را روی پاهای خود قرار دهید. قرار دادن چاقو و چنگال روبروی هم و با فاصله درون بشقاب نمایانگر اینست که هنوز صرفف غذا تمام نشده است. برای نشان دادن این که غذا خوردنتان به اتمام رسیده چاقو و چنگال را کنار هم درون بشقاب قرار دهید.
  • ۱۰ الی ۲۰ درصد در رستوران انعام بدهید. و در یک ماشین کرایه ای هر روز به ازای هر نفر ۲۰ دلار انعام بدهید.
  • یادتان باشد در تور آفریقا برای هدیه دادن یا گرفتن یا از هر دو دست خود استفاده کنید یا از دست راست خود. و هدیه خود را بلافاصله باز کنید. هدیه هایی نظیر سیگار، ویسکی، شراب،، یک سوغاتی از شهر خودتان یا گل به دیگران تقدیم کنید. در رابطه با هدیه دادن گل هیچ تابویی در این کشور وجود ندارد. گرچه گل میخک گاهی اوقات در عزاداری ها استفاده می شود. 

منبع : توصیه های سفر به آفریقای جنوبی (قسمت دوم)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.