gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

جاذبه های گردشگری تور هند (بخش دوم)



ساختار و معماری بنا در هند منحصر به فرد است. در واقع می توان گفت که با دیدن بنا ها در هند می توان به فرهنگ و شیوه معماری سنتی آن پی برد. تور هند تور تجربه های متفاوت است. بخشی از هند در اوج سرسبزی تعجب هر گردشگر در تور را برمی انگیزد و بخش دیگری از هند با بیابان های وسیع و خشکی احاطه شده است. 

جاذبه های گردشگری تور هند (بخش دوم)


با قسمت دیگری از جاذبه های گردشگری هند در ادامه آشنا میشوید:
کاخ دریاچه
این کاخ عظیم یک قصر سلطنتی شگفت انگیز است که در قرن نوزدهم ساخته شد. کاخ دریاچه در در دریاچه‌ی پیچولا و در شهر اودایپور واقع شده است  که امروزه با گسترش صنعت گردشگری و افزایش متقاضیان  تور هند از کشورهای مختلف به عنوان یک هتل 5 ستاره لوکس تحت مدیریت مجموعه هتل های تاج فعالیت دارد. مهمانان و مسافران تور هند با استفاده از قایق هایی می توانند مسیر اسکله تا هتل را طی کنند و در این راه از دیدن دریاچه و مناظر اطراف آن لذت ببرند.
شهرت این کاخ زمانی به اوج خود رسید که در فیلم جیمز باند و در سال 1983 از این قصر به عنوان منزل شخصی کاراکتر اصلی فیلم استفاده شد.
معبد ویروپاکشا
این معبد بزرگ در شهر هامپی کشور هند واقع شده است. مطالعه تاریخچه این مکان در تور هند شما را با قدمت این بنا آشنا می کند. درابتدا این معبد یک مکان کوچک برای زیارت افراد بود؛ اما پس از آن به یک معبد بزرگ و پیچیده توسط حاکمان ویجایاناگارا مبدل شد. از قدیمی ترین بنا های هندو که در تور هند میبینید می توان به این معبد اشاره کرد که اولین بار در قرن هفتم میلادی پایه گذاری شده است.
ساحل پالولم
پالولم یک خلیج طبیعی است که به واسطه پرتگاه های بلندی احاطه شده است. زیباترین ساحل گوا در تور هند ساحل پالولم است که با هتل ها و رستوران های ارزان خوبی محصور شده است/


منبع: جاذبه های گردشگری تور هند (بخش دوم)



تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

بازدید از ارتش سفالی میراث نهفته در خاک با تور چین



یکی از عجایب گردشگری در تور چین لشکر سفالی نهفته در خاک است که تعجب هر توریست را بر می انگیزد. زمانی که گروهی مشغول به حفاری در در استان شیان شانکسی در چین بودند با انبوهی از سربازان سفالی مواج شدند که در زیر خاک دفن شده بودند. این کشف بزرگ یکی از بارزترین نمونه های باستان شناسی و زمین شناسی می باشد.

 

ادامه مطلب ...

جاذبه های گردشگری سامویی (بخش دوم)



جاذبه های گردشگری کوه سامویی بی شمارهستند و تهیه یک لیست مختصر از دیدنی های این جزیره برای گردش در تور تایلند تقریبا غیرممکن می باشد. تور سامویی در کنار جاذبه های طبیعی بی شمار نظیر سواحل و تفریحات مرتبط با آن، منبع بزرگی از معابد می باشد که برای گردشگرانی که بیشتر به دنبال شناسایی آثار تاریخی هر منطقه هستند مناسب است.


با وجود این جاذبه های متنوع ، تور سامویی تفریح کاملی برای افراد مختلف با سلیقه های مختلف می باشد. برخی از جاذبه های گردشگری سامویی عبارتند از: 

ادامه مطلب ...

نکات مهم و خواندنی قبل از سفر به ترکیه (بخش دوم)

همان طور که گفته شد تعیین اقامتگاه به صورت آگاهانه قبل از سفر و یادگیری لغات و اصطلاحات معروف میان ترک زبانان در سفر با تور ترکیه بخشی از موارد ضروری قبل از سفر با تور به این کشور است. هرچند که سفر به کشور های مختلف به معنای کسب تجربه و آشنایی با مواردی است که تا به حال با آن ها برخورد نداشته اید؛ اما آشنایی با تجربه های دیگران که طی سالیان دراز در سفر با تور ترکیه به دست آورده اند سبب میشود که در سفر خود لذت بیشتری از جاذبه های طبیعی و گردشگری ترکیه داشته باشید و نگرانی دیگری در طول سفر نداشته باشید.

نکات مهم و خواندنی قبل از سفر به ترکیه (بخش دوم)


سفر به ترکیه را سفری راوپایی فرض کنید


ترکیه کشوری اورسیایی در نظر گرفته میشود؛ بدین معنا که با انتخاب ترکیه همان طور که سفر به کشوری شرقی با فرهنگ و پوشش شرقی را انتخاب می کنید، مردمانی با ظاهر غربی را نیز میبینید و بخش هایی از شهر نیز حال و هوای کشورهای غربی را دارد. به زبان دیگر دولت ترکیه مردم را در انتخاب سبک زندگی آزاد گذاشته است. بنابراین در انتخاب لباس، لوازم و ....برای سفر با تور ترکیه این نکته را مدنظر داشته باشید.  ادامه مطلب ...

سفر به کالیمانتان قلب تپنده بورنئو در تور اندونزی


سفر به کالیمانتان قلب تپنده بورنئو در تور اندونزی

برخی از نقاط طبیعی و جاذبه های گردشگری در تور اندونزی فضایی متفاوت دارند. برونئو جزیره ای محبوب در کشور اندونزی است که خانه اورانگوتان، پرندگان عجیب و غریب، کرگدن سوماترایی، فیل کوتوله، و مجموعه ای از دیگر موجودات است. کالیمانتان یکی از بخش های مرکزی در این جزیره است که در طول رودخانه  Kapuas، طولانی ترین رود در تور اندونزی قرار گرفته است. با سفر به این بخش می توانید روستاهای مردم بومی دایاک ، نفوذ خارجی کشورهایی نظیر چین، مالزی، و حتی اروپا را در بنادر و شهرستانها در طول راه مشاهده کنید. کوه پیمایی در جنگل های انبوه در کالیماتان جزیره برونئو فرصتی مغتنم برای مشاهده حیات وحش در تور است. سفر به کالیمانتان قلب تپنده بورنئو در تور اندونزی مشاهده تمام زیبایی های طبیعی در یک نقطه و در کشور اندونزی است. 

ادامه مطلب ...