gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

تله های غذا و رستوران برای مسافران در فرانسه (بخش دوم)

مکان هایی در تور پاریس هستند که در آنها مطمئنا نباید بدون نگاه کردن به منو و قیمت ها کارت اعتباری تان را تحویل بدهید و صورتحسابی را پرداخت کنید. در واقع در کل مدت سفر به تور فرانسه قیمت ها را چک کنید تا از تجربه هرگونه سوء استفاده و کلاهبرداری جلوگیری کنید. 

فرانسه از کشور های محبوب بین مسافران ایرانی است و بسیاری از ایرانیان تور فرانسه 95 را به عنوان مقصد نوروزی خود انتخاب کرده اند از طرفی متاسفانه  قیمت تور فرانسه نسبت به دیگر کشور های اطراف بالا است .

در رستوران های تور فرانسه حواستان به صورتحساب بارها باشد

معمولا هزینه تور فرانسه از بالاترین تور ها محسوب میشود و معمولا افراد با موقعیت مالی خوب به این کشور یا کشور های همسایه فرانسه سفر میکنند به همین دلیل است که افرادسودجو در فرانسه توریست ها را به چشم طعمهه هایی برای کار خود میبینند . اگر در طول سفر به فرانسه دچار مشکل شدید و یا از شما کلاهبراداری شد به سفارت ایران در فرانسه  مراجعه کنید 

در تور دور فرانسه حواستان به افراد غریبه ای که شما را به صرف یک نوشیدنی افتخاری و یا یک برنامه در یک کلاب خصوصی دعوت می کنند باشد.

یکی از بدترین مناطق برای چنین کارهایی منطقه Pigalle است جاییکه کلاب بسیار مشهور مولن روژ در آن واقع  شده است.

توریست هایی که به بارهای این منطقه رفته اند و یا به زور به آنجا برده شده اند، بدون اینکه متوجه بشوند مبالغ گزافی را بابت صورتحساب بارها پرداخت کرده اند. البته این نکته را باید ذکر کرد که یادگیری زبان فرانسه به شما بسیار کمک خواهد کرد که از این موقعیت ها جلوگیری کنید .

اگر در تور فرانسه به یک کلاب بزرگسالان رفتید تحت هیچ شرایطی بدون اینکه لیست قیمت ها را ببینید برای خودتان یا هیچ یک از همراهان نوشیدنی سفارش ندهید. بارها گفته شده که برای دو نوشیدنی ۶۰۰ یورو پرداخت کرده اند. و توریست هایی را که با پرداخت صورتحساب مخالفت می کنند با اعمال خشونت آمیز تهدید می کنند.

بهتر است از این منطقه دوری کنید مگر اینکه به همراه یک تور و یا یک گروه قابل اطمینان باشید.

آب تقلبی در فرانسه

اگر هر نوعی از کلاهبرداری وجود داشته باشد شخصی در تور پاریس حتما آن را اجرا خواهد کرد. با اینکه به نظر نمی رسد خیلی شایع باشد اما از تعدادی توریست شنیده ایم که آب های یک یورویی که توسط فروشگاه های سیار فروخته می شوند ممکن است تقلبی باشند. دیده شده یک فروشنده مرد بطری های آبی را که از سطل آشغال های اطراف جمع آوری می کرده با آب فواره پارکی در نزدیکی Palais de Chaillot پر می کرده است.


تعطیلات فرانسه در آگوست

بسیاری از مردم فرانسه ماه آگوست را برای تعطیلات تابستانی خود در نظر می گیرند. سفر کردن به تور فرانسه در این ایام به عنوان یک خارجی و آنهم به مناطق توریستی شلوغ به عنوان مثال جنوب تور فرانسه و سواحل کهه  بسیار شلوغ و پرازدحام هستند، می تواند یک کابوس واقعی باشد.

اقامتگاه ها از قبل رزرو شده اند، قیمت ها گران هستند و ترافیک قابل تصور نیست. به علاوه بسیاری از فروشگاه های کوچک درون شهرها از قبیل قصابی ها، نانوایی ها، لبنیاتی ها، انبارهای شراب و داروسازی ها تعطیل هستند. این امر می تواند تهیه غذای روزانه را تبدیل به کاری زجرآور کند. به احتمال زیاد سوپرمارکت ها باز خواهند بود ولی کیفیت محصولاتشان چندان تعریفی ندارد.

منبع : تله های غذا و رستوران برای مسافران در فرانسه (بخش دوم)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.