gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش که به آن هتل دریایی ترنج نیز گفته می شود، یک هتل 5 ستاره و به عنوان اولین هتل دریایی در خاورمیانه زبانزد مسافران تور کیش اعم از داخل و خارجی می باشد.
هتل ترنج کیش در منطقه ای با اکوسیستم طبیعی و بر روی آب واقع شده است. ویلا های این هتل بر روی آب قرار گرفته و توسط یک اسکله چوبی 1 کیلومتری به یکدیگر متصل شده اند. نا گفته نماند که نمونه بی نظیر دیگری از هتل های کیش، هتل داریوش کیش می باشد. 

ادامه مطلب ...

مراکز خرید در تور آنتالیا-بخش سوم


مراکز خرید در تور آنتالیا-بخش سوم

خرید کردن در میان بازار ها و مراکز خرید بزرگ و مشهور در تور آنتالیا ، همواره برای گردشگران این تور ها لذت بخش بوده است و با توجه به شهرت اجناس ترکی ، اولین چیزی که ممکن است در طول این سفر ، به ذهن شما برسد ، خرید کردن و بازدید از مراکز خرید در تور آنتالیا می باشد. در ادامه با بخش سوم از معرفی بهترین مراکز خرید ، با ما همراه باشید.
بازار اصلی آنتالیا
اگر از دیدن مراکز لوکس و مدرن شهری خسته شده اید ، می توانید به نقاط سنتی و اصیل در تور آنتالیا ، پناه بیاورید! بازار اصلی آنتالیا ، یکی از همین نقاط است. 
در این بازار می توانید صنایع دستی ترکیه، کفش ، طلا و جواهرات  و حتی غذاهای سنتی که در تور ترکیه ، دیده یا نام آن ها را شنیده اید ، خریداری کنید. 

ادامه مطلب ...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل داریوش کیش از زیباترین هتل های کشور می باشد که با الهام گرفتن از تخت جمشید، تخت قصر کوروش کبیر و استفاده از سبک معماری و طراحی آن، با سرمایه گذاری بخش خصوصی در 121330 متر مربع ساخته شده است.
تور کیش در هتل داریوش یکی از تور های به یاد ماندنی برای هر یک از مسافران بوده است. امکانات این هتل بی نظیر بوده و بطور ویژه ای از مسافران و گردشگران توراستقبال می نماید. علاوه بر آن هتل ترنج کیش نیز یکی از هتل های مشهور و بی نظیر این جزیره می باشد.


هتل داریوش کیش کجاست؟


اولین سوالی که در مورد هر هتلی به ذهن گردشگران تورهای مختلف می رسد این است که هتلی که قصد اقامت در آن را دارند، در کجای شهر واقع شده و هزینه آن چقدر است؟  حال این سوال در مورد هتل داریوش کیش مطرح است. 
هتل داریوش کیش واقع در میدان داریوش و در نزدیکی مرکز جزیره کیش می باشد. قیمت رزور اتاق در این هتل، در روز های اول و آخر هفته متفاوت بوده و قیمت ها بر اساس قیمت هتل های 5 ستاره با حداکثر امکانات محاسبه می شود.

 

ادامه مطلب ...

مناطق گردشگری تور بانکوک-بخش سوم

مناطق گردشگری تور بانکوک-بخش سوم


یکی از دلایل شهرت تور بانکوک در میان گردشگران ، کاخ ها و مراکز سلطنتی ، مکان های تاریخی و معابد بی نظیر آن است که در کنار آب و هوای گرم و خاص در تور تایلندو البته فروشگاه های بزرگ این منطقه ،سبب شده است بخش عمده درآمد ملی این کشور ، از طریق صنعت گردشگری تامین شود.


سایر مناطق گردشگری تور بانکوک

 

ادامه مطلب ...

بازار عرب ها در تور کیش


بازار عرب ها در تور کیش

بازار عرب ها در تور کیش ( بازار صفین کیش ) قدیمی ترین بازار این جزیره می باشد. این بازار مکانی جهت خرید اهالی بومی جزیره کیش می باشد و فروشنده های این بازار مردم عرب زبان هستند که از بازار های معروف در میان گردشگران تور کیش می باشد. علاوه بر این بازار، مرکز خرید دامون کیش، بعنوان یک مرکز تجاری لوکس و بروز از محبوبیت خاصی میان گردشگران برخوردار می باشد. 

ادامه مطلب ...