gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

مکان های پربازدید مشهد


مکان های پربازدید مشهد

گردشگران در تور های رهسپار مشهد مقدس، غیر از حرم مطهر رضوی (ع) که جایگاه والایی دارد و با وجود اینکه هیچ یک از جاذبه در تور مشهد از دید ها پنهان نمی مانند، برخی از این مکان ها جزء مکان های پربازدید مشهد بشمار می آیند.
به یاد داشته باشید معنویتی که در مشهد مقدس حاکم می باشد، تمامی جاذبه ها و تورهای گردشگری آن را پر رونق و پربازدید نموده است.

 

ادامه مطلب ...

جاذبه های طبیعی تور ساموئی


جاذبه های طبیعی تور ساموئی

در 84 کیلومتری شرق استان سورات تانی، جزیره سامویی یا جزیره نارگیل، یکی از معروف ترین جاذبه های تور تایلند واقع شده است. ساموئی مساحتی نزدیک به  247 کیلومتر مربع دارد و از این نظر به عنوان سومین جزیره بزرگ تایلند پس از پوکت و کو چانگ (در سواحل شرقی) به شما می رود. تور ساموئی تور بازدید از پرندگان مهاجر و مرغان دریایی است. اگر جزیره نارگیل را برای سفر خود انتخاب می کنید، در واقع به قلب جاذبه های شگفت انگیز طبیعی سفر کرده اید. ساموئی به واسطه نارگیل های باکیفیتی که دارد در تور تایلند معروفتر هم شده است. در ادامه با جاذبه های طبیعی ساموئی آشنا خواهید شد. 

ادامه مطلب ...

مناطق طبیعی تور دبی (بخش دوم)

مناطق طبیعی تور دبی (بخش دوم)


دبی بر خلاف تصور اغلب مسافران تور که فکر می کنند شهری خشک و بدون جاذبه های طبیعی می باشد، منابع غنی طبیعی مخفی زیاد دارد. سواحل شنی و دیدنی این شهر به خوبی بیانگر زیبایی های طبیعی این شهر می باشد. برخی معتقدند سواحل داغ دبی و شن های گرد و روشن آن به تنهایی کافی است تا تور دبی را انتخاب کنید و تنها از دریای زیبا آن لذت ببرید. از آرامش صحرا تا شلوغی پرجنب وجوش سوق یا مراکز خرید تور دبی خاطره انگیز هستند. سایر مناطق طبیعی تور دبی عبارتند از:
بیابان دبی 

ادامه مطلب ...

رستوران شهرزاد اصفهان

رستوران شهرزاد اصفهان


رستوران شهرزاد اصفهان یک ساختمان تاریخی و سنتی بوده که به رستوران تبدیل شده است. با بیش از 50 سال قدمت و سابقه دیرینه، نماد فرهنگ کهن ایرانیان با سبک آیینه کاری خیره کننده سنتی می باشد. ازدحام همیشگی این رستوران از ایرانی ها و گروه زیادی از گردشگران غربی در تور اصفهان، نشان دهنده محبوبیت آن می باشد. تفریح در کوه صفه اصفهان را فراموش نکنید. 

ادامه مطلب ...

شهرهای مهم تور ارمنستان



ارمنستان کشوری پهناور با 10 مرز یا منطقه حفاظت شده، 48 شهر و حدود 1000 روستا می باشد. این کشور نقطه ای با تاریخ غنی در میان کشورهای همسایه ایران به شما می آید. مرکز ارمنستان ایروان است که در قرن هشتم میلادی تاسیس شد و پرجمعیت ترین شهر ارمنستان می باشد. دومین شهر بزرگ بعد از ایروان گیومری می باشدو قدیمی ترین شهر در ارمنستان نیز واغارشاپات (اچمیادزین)، مرکز ولسوالی هرازدان است.

شهرهای مهم تور ارمنستان

آشنایی با شهر های مهم ارمنستان برای کسانی که تور ارمنستان را جهت سفر انتخاب می کنند و یا قصد دارند شهری را برای کار ، تحصیل و حتی اقامت انتخاب کنند ضروری است. 

ادامه مطلب ...