gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

بهشت را در آبشارها با تور بالی تجربه کنید!

اندونزی یکی از بزرگترین کشورهای مسلمان در جهان است و معروف ترین جزیره این سرزمین، بالی به عنوان جاذبه گردشگری برتر در جهان با تور بالی شناخته میشود. خاک حاصلخیر این جزیره ، برخورداری از منابع طبیعی وسیع و گنجینه های زیست محیطی بسیار آن تور بالی را به تور کاوشگری برای برخی از گردشگران تبدیل کرده است. این منطقه استوایی انواع جاذبه های طبیعی را دربردارد. یکی از زیباترین بخش هایی که در تور بالی تجربه خواهید کرد آبشارهای بی همتا بالی است. پیشنهاد می کنیم با مطالعه این مطلب بهشت را در آبشارها با تور بالی تجربه کنید!

در تعطیلات بهشت را در آبشار ها با تور بالی تجربه کنید

آبشار Munduk و Melanting در تور بالی

Munduk و Melanting دیدنی ترین نقطه در مناطق کوهستانی هستند که در تور بالی تجربه خواهید کرد. این آبشار در جنگل های سرسبز آسیای شمالی بالی قرار گرفته است و بعد ازپیاده روی در حدود 300 متر از جاده اصلی  در تور بالی در دسترس خواهد بود.در طول راه مناظر آرامش بخشی را مشاهده می کنید که  در نهایت با مه سرد و  عجیبی در اطراف آبشار خاتمه می یابد. برای دوستداران طبیعت در تور بالی پل اطراف این آبشار لذت بخش ترین نقطه خواهد بود؛ نقطه ای که بدان اوج سقوط در عبور گفته میشود!

بازدید از آبشار Sekumpul در تور بالی

این آبشارمجموعه ای از هفت یا هشت آبشار باریک است که در قلب بامبوهای جنگل سرسبز در تور بالی قرار گرفته اند. این آبشار در روستایی ساحلی به نام Sekumpulواقع شده است و نامگذاری آن به همین دلیل است. آبشار از دو منطقه در بالادست تغذیه میشود و در پاییز تا 800 متر ارتفاع می یابد.

اقامت در خانه های تابستانی اطراف در تور بالی تجربه به یادماندنی خواهد بود؛ تجربه ای که به واسطه آن می توانید بهشت را در آبشارها با تور بالی تجربه کنید.


منبع : بهشت را در آبشارها با تور بالی تجربه کنید!


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

توصیه های ضروی در طول اقامت در ترکیه (1)

در طول اقامت در ترکیه و با تور ترکیه  با امکانات مختلف تفریحی و سرگرمی مختلفی سروکار خواهید داشت. هتل و محل اقامت شما، پرداخت هایی که در تور ترکیه انجام می دهید و ارتباطات شما با سایر مسافران و افراد بومی منطقه از هر جهت اهمیت دارد. با وجود جاذبه های گردشگری ترکیه وامکانات آن اقامت در این شهر امن و لذت بخش خواهد بود؛ به شرط آن که به توصیه های ضروری در طول اقامت در ترکیه توجه داشته باشید.

از لباس رسمی تر استفاده کنید

در تور ترکیه دو قطب پوششی متفاوت را خواهید دید. در بخش مدیترانه ای ترکیه ظاهر مردم بیشتر به غرب و افراد غربی شبیه است؛ حال آن که در شرق کشور ظاهر مردم رسمی تر و شرقی تر است. در طول اقامت در کشور ترکیه و سفر با تور ترکیه توجه داشته باشید که لباس های پوشیده تر استفاده کنید و برای این که بیشتر حواستان به چمدان ها و مدارک باشد، از افراد خدماتی در سطح شهر و فرودگاه جهت جابه جایی وسایلتان استفاده کنید. در صورتی که قصد اقامت طولانی مدت با تور ترکیه را دارید، بد نیست به مراکز تجاری ترکیه نیز سر بزنید و بیشتر با عادات پوشش مردم در این کشور آشنا شوید.

استفاده از پوشش کامل اسلامی در برخی از اماکن

ترکیه کشوری آزاد است و مردم در انتخاب نوع پوشش اجباری ندارند؛ با این حال به علت دین اکثر مردم و قوانین حاکم برمساجدی که اکثرا در تور ترکیه از آن بازدید می کنید، ملزم به پوشاندن تمام بخش های بدن هستید و آقایان نیز باید پوشش  موجه داشته باشند. مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی استانبول یکی از پرطرفدارترین جاذبه های تور ترکیه میباشد. در این مسجد معمولا بازدیدکنندگان از روسری های محلی بلند این کشور استفاده می کنند. در صورت تمایل می توانید این پوشش ها را از بازار بزرگ  استانبول خریداری کنید.


منبع : توصیه های ضروی در طول اقامت در ترکیه (1)

تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی

آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی

تور قبرس جنوبی یکی از مطمئن ترین تورها میان گردشگران است. سواحل اطراف قبرس جنوبی  زیباترین آب های منطقه اروپا را دربردارند و سفر به این منطقه تجربه جدیدی از طبیعت گردی است. قبرس جنوبی سرزمینی اروپایی با فرهنگ و آداب و رسوم مشابه کشورهای شرقی می باشد. آب  وهوای متعادل و تاریخ غنی و پر سابقه این منطقه سبب شده است که هم اکنون تور قبرس جنوبی یکی از پرطرفدارترین تور ها برای ایرانیان باشد و افرادی زیادی این کشور را به جهت امکانات رفاهی مناسب جهت اقامت  انتخاب کنند. آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی تنها بخشی از تجربه سفر با تور به این کشور است که سبب جذب گردشگران شده است.

تجربه آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی

پارک ساحلی کیپ گرکو در تور قبرس جنوبی

حتی در کنار خیابان ها و مراکز پر جنب و جوش و پیشرفته ای که در تور قبرس جنوبی مشاهده می کنید همواره راه هایی برای  کسب آرامش متفاوت به دور از ازدحام وجود  دارد.کیپ گرکو یک پارک ساحلی ملی در تور قبرس جنوبی است که در شرق آیاناپا قرار گرفته است. انواع متنوع و فوق العاده ای از گیاهان ارکیده و وحشی قبرسی  را در اوایل بهار می توانید در این پارک مشاهده کنید. بهار بهترین فصل برای سفر به ناحیه جنوبی قبرس یا بخش یونانی با تور است. سواحل لاجوردی این منطقه بیشترین کشش را برای توریست ها در تور قبرس جنوبی دارند.

منقطه لارناکا در تور قبرس جنوبی

جنوب شرقی جزیره و منطقه لارناکا بدون شک در دسترس ترین جاذبه طبیعی ساحلی در تور قبرس جنوبی می باشد. تمام امکانات تفریحی مبتنی بر آب را می توانید در این  پارک ساحلی تجربه نمایید و در دریاچه های اطراف گروه های مختلف فلامینگو های صورتی را در فصول معتدل سال در تور مشاهده کنید. روستاهای اطراف، سکوت منطقه و آب های شفاف سبب  میشوند آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی را تجربه کنید.

منبع : آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی

 

جزیره میرهی آرامشی بلامنازع در تور مالدیو


جزیره میرهی آرامشی بلامنازع در تور مالدیو

تعداد جاذبه های طبیعی در تور مالدیو آن قدر زیاد است که تردید در انتخاب این کشور برای صرف اوقات فراغت را از بین می برد. مساجد، موزه های ملی و کاخ های زیادی با این جاذبه های طبیعی ترکیب شده اند و مجموعا تور مالدیو را مهیج تر کرده اند. نگاه اجمالی به موجودات دریایی در جزایر زیبا و بی نظیر با تور مالدیو به خوبی بیانگر این موضوع است. میرهی یکی از جزایر آرام و زیبا است که بازدید از آن را نباید در تور از دست بدهید. اگر قصد دارید از چشم اندازهای دریایی دیدن کنید جزیره میرهی آرامشی بلامنازع در تور مالدیو است که پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید. 

ادامه مطلب ...

جزایر هفت قلوی دیدنی ایونی در تور یونان

جزایر ایونی یک مجمع الجزایر کوچک در یونان است که از جزایر کوچک تر و متعددی تشکیل شده است.  جزایری که در مه شناور هستند و در زمستان برف سنگینی خط سبز این منطقه را می پوشاند. سواحل غربی این منطقه زیباترین سواحل ایونی هستند که در آن ها خط ساحلی توسط  آب های فیروزه ای و لاجوردی شفاف نوازش می شود. 

ادامه مطلب ...