gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

توصیه های سفر به ایتالیا قسمت دوم

هنگامی که در روم هستید مانند رومی ها رفتار کنید. ایتالیا کشوری پر از شگفتی برای توریست هاست. غذا، مد، هنر و تاریخ غنی سه هزار ساله سفر به تور ایتالیا را آسان، امن و لذتبخش می کند. مردم تور ایتالیا دارای ریشهه های عمیق کاتولیک رومی است و رسومات و سنت ها در خانواده ها ریشه ای عمیق دارند. همچنین مردم تور ایتالیا بسیار رسمی تر از آن هستند که خارجی ها تصور می کنند و تازه واردان تور باید دقت کافی به رفتارشانن داشته باشند تا از اهانت به کسی اجتناب کنند. به عنوان یک خارجی به احتمال زیاد اگر سهوا به میزبان خود اهانتت کنید عذرتان پذیرفته است اما دوباره دعوت نخواهید شد. همانطور که در قسمت اول همین مقاله به نام توصیه های سفر به ایتالیا قسمت اول ذکر کردیم برای اینکه در سفر به تور ایتالیا دچار مشکل و دردسر نشوید بتوانبد با مردم بومی ارتباط برقرار کنید بهتر است نکاتی را رعایت کنید . در زیر به ادامه این موارد میپردازیم :


بایدهای سفر به ایتالیا:

  • در تور ایتالیا هنگام احوالپرسی دست بدهید. از Signore برای آقایان و از Signora برای خانم ها به اضافه نام خانوادگی برای غریبه ها استفاده کنید. از نام کوچک افراد استفاده نکنیدد مگر آنکه خودشان از شما بخواهند.
  • لباس های مد روز بپوشید. مردم تور ایتالیا به پوشش خود می بالند. کت و شلوارهای تیره به همراه کراوات، دکمه سردست و ساعت های گران قیمت برای مردان در محیط کاری رایج است. خانم ها باید لباس های شیک بپوشند به همراه آرایش و جواهرات.
  • در طول سفر به ایتالیا از حمل و نقل عمومی استفاده کنید که معمولا دقیق و سریع است.

تور ایتالیا

  • در طول سفر خود به تور ایتالیا فقط به مقدار نیاز برای هر روز پول نقد همراه داشته باشید. و  بقیه پول خود را در گاوصندوق هتل قرار دهید.
  • حواستان به گروه کودکان در اطراف ایستگاه های قطار یا اتوبوس باشد. برخی از این گنگ های کودکان آموزش دیده اند که کیف پول، دوربین و جواهر بدزدند.
  • هنگام غذا خوردن هر دو دست خود را روی میز قرار دهید. حتی وقتی غذا خوردنتان تمام شده است.
  • انتظار یک افزایش ۱۰ الی ۱۵ درصدی بر روی صورتحساب رستوران های ایتالیا برای خدمات را داشته باشید و اگر سرویس دهی خیلی خوب بود می توانید انعام کوچکی نیز به آن اضافه کنید.
  • اگر در طول تور ایتالیا به بازدید یکی از دوستان تان میروید ، به میزبان خود حتما یک هدیه بدهید. به عنوان مثال یک بسته شکلات کادوپیچ شده یا شراب و گل هدیه دهید اما نه در رنگگ های سیاه یا طلایی. به این دلیل که این رنگ ها برای مراسم عزاداری استفاده می شوند.
  • زمانی که سیر می شوید چندین بار تکرار کنید که دیگر میل به غذا ندارید. چاقو و چنگال خود را در طرف راست بشقاب قرار دهید تا نشان دهید سیر شده اید.

منبع : توصیه های سفر به ایتالیا قسمت دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.