gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

اطلاعات تور ارمنستان

جاذبه های گردشگری تور ارمنستان


چشم انداز (رصد خانه) Karahundj
این چشم انداز به عنوان زوراتس کارر نیز شناخته شده است و نام رسمی آن یعنی Karahundj ، در سال 2004 به آن اختصاص داده شد.
این سایت باستانی، در جنوب استان سیونیک ارمنستان واقع شده است و  گفته میشود که سنگ های این منطقه ، اولین دست ساز های انسانی هستند.
اما ترکیب این سایت باستانی جالب است ! یک سنگ قبر مربوط به عهد برنز به همراه 223  سنگ ایستاده یا 2 تا 3 متر قد و حدود 10 تن وزن ، این مجموعه تاریخی را تشکیل داده اند.
این منطقه علاوه بر این که جاذبه ی تاریخی و طبیعی است ،  برای مشاهدات نجومی و تقویمی نیز از آن استفاده میشود.
صومعه تاتو
این بنا در استان سیونیک واقع شده است. این صومعه ها و ساختمان های مرتبط با آن ، در حدود یک کیلومتر تا لبه یک تنگه رودخانه عمیق و صخره ها  پیش رفته است. چشم انداز طبیعت اطراف این صومعه ، بسیار جذاب و دیدنی است.
در صومعه ، قلعه ای برای دفاع وجود دارد که شیوه ساخت آن ، امروزه نیز به عنوان تکنیک های معماری کاربرد دارد.
کل صومعه دارای برج های بلند ، پنجره های باریک و دیوار های ضخیم و سنگی است که هنوز هم فعال است و کلیسای پاگوس و  پیتر نیز در اطراف این صومعه هستند.

اطلاعات تور ارمنستان


کوه های قفقاز
این کوه ها ، مجموعه ای طبیعی و کوچک ، در شمال ارمنستان هستند. هوای تازه و مناظر طبیعی این منطقه ، به همراه عسل طبیعی و اجناس محلی که در این منطقه به فروش میرسد ، می تواند سفر یک روزه خوشایند ی را برای شما رقم زند.  
ماتناداران ( موزه نسخه های خطی قدیمی )
این موزه در پایتخت کشور ، یعنی ایروان واقع شده است. در موزه ، مجموعه ای نسخه های قدیمی نوشته شده روی  پوست حیوانات و  برگه های قدیمی نگهداری میشود.  به طور کلی این موزه ، نشانگر الفبا و زبان ارمنی و تاثیر آن در طول تاریخ است.
روستا و منطقه گارنی
این روستا در 28 کیلومتری جنوب شرق ایروان واقع شده است.  معبد هلنی گارنی در این روستا واقع شده است که ساختاری فرنگی دارد و از محبوب ترین جاذبه های ارمنستاناست.  کلیسای St Astvatsatsinو  Mashtots Hayrapetنیز در اطراف این سایت قرار گرفته اند.  سنگ های این منطقه ، سمفونی سنگی را به راه انداخته اند که اهمیت زمین شناسی دارند.


بهترین زمان برای سفر به تور ارمنستان


ارمنستان ، زمستان های سرد و خشکی دارد و شاید کمتری بازدیدکننده ای در فصل زمستان به این شهر سفر کند. همچنین بسیاری از مناطق خارج از دره ارس ف به دلیل بارش سنگین برف غیرقابل دسترس هستند. بهترین زمان برای رفتنبه ارمنستان ،  اواخر ماه می و ژوئن و یا در اواخر سپتامبر و اکتبراست.
در این ماه ها ، گل ها طراوات دیگری دارند و پرندگان مهاجر ، از این منطقه عبور می کنند. . کوه آرارات نیز جلوه ی دیگری دارد و  می توانید در فصل های گرم تر ، به خوبی آن را مشاهده کنید. این در حالی است که در فصول سرد ، مه شدید ، دیدن این کوه را غیرممکن می کند. 


منبع: اطلاعات تور ارمنستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.