gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

تور پاتایا

درباره تور پاتایا

پاتایا در سواحل شرقی تایلند ، در فاصله 145 کیلومتری پاییتخت و در استان  چونبوری واقع شده است.  پاتایا در حدود 50 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد و  بخش عمده ی ساکنان این منطقه را ، گردشگرانی تشکیل مید هند که سالانه به این منطقه سفر می کنند و به صورت فصلی اقامت دارند. فرمانداران این منطقه عملا بخش وسیعی را که شامل  Nongprue ،  Naklua ، Huai Yai ،  Nong Palai  هستند را اداره می کنند.
جا به جایی و نقل مکان درون شهری در  پاتایا بسیار ساده است و می توانید به راحتی  به مرکز شهر دسترسی پیدا کنید. از شمال تا جنوب ، پاتایا بخش های جداگانه نظیر  جاده ساحلیپاتایا ،  جاده مرکزی پاتایا ، جاده جنوبی و سپس باغ سلطنتی پاتایا  را در بردارد. تمام این جاده های اصلی در پاتایا ، به وسیله فرعی های مختلفی به هم راه دارند و در نقطه ای به نام میدان دلفین به هم میرسند.
ساحل پاتایا در طول خیابان مرکزی شهر قرار گرفته است و به مراکز خرید ، هتل ها و بخش های تفریحی و گردشگری بسیار نزدیک است.  ساحل توسط تپه ی Buddha کاور میشود و ساحل Jomtien که در خلیج Jomtien واقع شده است ، منطقه ای مسکونی را برای افراد ایجاد کرده است. این ساحل توسط تپه ی مرتفع Phratamnak ،  از مرکز شهر پاتایا جدا میشود. ساحل  Jomtien ، منطقه ای متداول برای ورزش های آبی و تفریحات خانوادگی است.
ساحل معروف دیگر در این منطقه،  ساحل وانگ آمات می باشد که در انتهای شمالی پاتایا واقع شده است.  این ساحل بخشی مجزا از تمامی ازدحام های موجود در سواحل و خیابان هایپاتایا می باشد و در مجموع محیطی آرام و مسکونی است . در شمال پاتایا ، ساحل Crescent Moon و  زمین های فراخی را میبینید که با نخل های بلند پوشیده شده اند. 
ساحل معروف دیگر در این منطقه ،  Koh Lan  یا  Coralمی باشد که در هفت و نیم کیلومتری غرب پاتایا واقع شده است.  این منطقه به خودی خود از ساحل های کوچک دیگری تشکیل شده است و شهرت آن به سبب شن های بلوری و قطرات کریستالی آب می باشد.  این منطقه نیز در مجموع فضایی آرامش بخش دارد و در بخش های آبی این منطقه ، ماهی های عجیب غریب و گونه های نادر دریازی یافت میشود.

تور پاتایا

  
رستوران و هتل در تور پاتایا


پاتایا منبع متنوع و گسترده ای از هتل ها ، رستوران ها و مراکز خرید و تجاری لوکس است.  برای افرادی که قصد دارند کمتر برای  هتل هزینه کنند ، بخش هایی به عنوان خانه ییلاقی در نظر گرفته شده است که کلاس اقتصادی اقامتگاه های این منطقه محسوب میشود.
همان طور که گفته شد طبف گسترده ای از رستوران ها در این منطقه یافت میشود. مواد غذایی کل این منطقه از شرق پاتایا تامین میشود و شعار رستوران ها ، تازگی و سلامت غذای سرو شده می باشد. بسیاری از رستوران ها در جنوب پاتایا فعالیت 24 ساعته دارند. 


مراکز خرید در تور پاتایا


مراکز معروف برای خرید در پاتایا عبارتند  از:
Carrefour
, Big C
, Tesco Lotus
, Mike Shopping Mall
, Royal Garden Plaza
, The Outlet Mall
, Avenue Complex


بخش های تفریحی در تور پاتایا


سینما در باغ سلطنتی پلازا ،  گالری های هنری ،  مسابقات قهرمانی گلف ،  موج سواری ، اسکی روی آب ،  چت اسکی و قایق رانی از فعالیت های تفریحی در این منطقه می باشد. کلاس های بین المللی اسب سواری و چوگان ،  اسنوکر ، بیلیارد  و بولینگ ،  باشگاه پرواز برای ورزش های هوایی ، آکواریوم جهانی آب ،  پارک آبی پاتایا  و نهایتا باغ های گرمسیری در این منطقه ، از بخش هایی هستند که به عنوان مراکز اصلی تفریحاتی پاتایا محسوب میشوند.


منبع: تور پاتایا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.