gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

اطلاعات تور قبرس جنوبی

جاذبه های گردشگری تور قبرس جنوبی


(در این بخش ، علاوه بر جاذبه های قبرس جنوبی ، جاذبه های دیگر سرزمین قبرس که در بخش شمالی واقع شده اند را می خوانید.)
کوریون باستان
این بنا ، مجموعه ای ستون ها می باشد که در حاشیه ساخل قبرس واقع شده اند.برخی این مکان را ، بنایی جادویی می دانند. کل بنا ،  مجموعا فضای گسترده ای را اشغال کرده است . اما قلب این اثر ، تئاتر و مجلس Eustolios می باشد.
لارناکا
لارناکا ، در بخش جنوبی این جزیره واقع شده است  و تفریحگاهی ساحلی است. امکانات لازم برای تفریحات ساحلی  در این بخش فراهم شده است . دریاچه ی نمک نیز ، در لارناکا غربی واقع شده است.
شبه جزیره کارپاس
این بخش ، جزایری طلایی دارد و در آن ، روستاهای عجیب و غریب و سایت های تاریخی پنهان شده است. Dipkarpaz نیز روستایی زیبا است که در مسیر حرکت به این شبه جزیره می توانید از آن دیدن کنید.
خرابه های باستانی سالامیس
این ناحیه ی باستانی ، خرابه ای از سنگ مرمر است. این خرابه ها ، در هشت کیلومتری شمال شهر فاماگوستا در کشور قبرس (شمالی)‌ قرار دارد. در سده ی هشتم پیش از میلاد سالامیس تبدیل به مرکز تجاری شد. گورستان کشف شده در این محل که تابوت های خانواده سلطنتی را در خود جای داده است،  نشانه ی ثروت این شهر است و بخش های دیگری نظیر آبریزگاه ، گرمابه ، استخر  و تماشاخانه در این خرابه دیده میشود. بر اساس کاوش های باستان شناختی پیشینه ی شهر سالامیس به سده ی یازدهم پیش از میلاد باز می گردد.

اطلاعات تور قبرس جنوبی

  
بهترین زمان تور قبرس جنوبی


قبرس آب وهوای متنوعی دارد و در فصل های مختلف ، باید انتظار هر گونه وضعیت جوی را داشت. در صورتی که تابستان را برای سفر به این کشور انتخاب می کنید ، بهتر است که از تجهیزات ضد آفتاب استفاده کنید و در زمستان نیز ممکن است هوا بر خلاف تابستان به شدت سرد شود و نیاز باشد که لباس های گرم همراه خود ببرید. اوایل بهار ،  بهترین زمان  برای سفر به این بخش از کشور قبرس است.


منبع: اطلاعات تور قبرس جنوبی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.