gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

آب و هوای کوش آداسی-بخش دوم

همان طور که در بخش اول گفته شد، آب و هوا در تور کوش آداسی و در فصل گرم یا تابستان این منطقه ، خشک و گرم است و گاهی به واسطه بادهایی که در اواخر تابستان میوزد، دما تعدیل میشود و کمی خنک تر از روزهای دیگر فصل گرم میشود.
اگر تور مربوط به فصل سرد کوش آداسی را انتخاب می کنید، می توانید از ورزش های زمستانی این منطقه و بارش های برف زیادی و مداوم آن لذت ببرید.  بهترین زمان برای بازدید از موزه ها و سایر جاذبه های گردشگری کوش آداسی همین فصل سرد است که تراکم جمعیت گردشگران  منطقه کمتر است.

آب و هوای کوش آداسی-بخش دوم

  

فصل سرد  کوش آداسی
فصل سرد کوش آداسی از نوامبر آغاز و در ماه مارس به اتمام میرسد. دما در این مدت به صورت متناوب کاهش پیدا می کند و در شب و دراواسط فصل ، به 2 درجه سانتی گراد بالای سفر میرسد.
فصل سرد کوش آداسی مرطوب ترین فصل سال است و بدان فصل خیس نیز گفته میشود. بارش های ثبت شده در ماه ژانویه به بیشترین مقدار خود میرسد و بنابراین اگر در این ماه به کوش آداسی سفر می کنید ، تور بارانی را تجربه خواهید کرد.
در ماه های فصل سرد، اسکی و ورزش های آبی در تور کوش آداسی محدود میشود و حتی در برخی از روزها که به واسطه سردی هوا ، مه غلیظی در منطقه مشاهده میشود، پیست های اسکی تعطیل هستند. در روز حدود 7 ساعت می توانید از آفتاب استفاده کنید و بیشتر اوقات را نیز در کافه های اطراف یا مراکز نزدیک به ساحل ، از هوای بارانی استفاده کنید.
سایر فصل ها یا ماه های shoulder 
آپریل یا می ، بیشترین توریست ها را از نقاط مختلف دنیا برای تور ترکیه و منطقه کوش آداسی جذب می کند. در این ماه ها از سرمای هوا کاسته میشود و هوایی بهاری را شاهد هستیم.

 منبع: آب و هوای کوش آداسی-بخش دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.