gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

کارهایی که با سفر به ترکیه باید انجام داد-بخش-سوم

کارهایی که با سفر به ترکیه باید انجام داد-بخش-سوم


شکل دیگری از گردشگری را می توانید با تور های ترکیه تجربه کنید و در عین  بازدید از اماکن تاریخی و قدیمی ، از جاذبه های گردشگری این کشور لدت ببرید.
هر نقطه از ترکیه را که انتخاب کنید ، زیبایی های آن شما را مجذوب خود می کند. کارهای زیادی را می توانید با سفر در تورترکیه انجام دهید که بخش های زیادی ازآن را از جمله کورشونلو و غارهای اطراف آلانیا را معرفی کردیم. شما را به مطالعه ی بخش آخر از این سری مطالب دعوت می کنیم:
جست وجو ساحلی با کشتی های کروز
کشتی های کروزدر تمامی شهرهایی که در تور به آن ها سفر می کنید ، در سواحل دیده میشوند؛ یکی از زیباترین و قدیمی ترین قایق های بزرگ در آنتالیا ، کروز gullet می باشد که نام آن از سازنده های فرانسوی کشتی گرفته شده است. این قایق از زیباترین مناظر این منطقه عبور می کند و می توانید در اتاق های کوچک و چوبی آن ، از سواحل لذت ببرید.  
سفرهای زیردریایی
ساحل اژه ، برای تنوع زیستی دریایی شهرت فراوانی دارد. در مناطق زیردریایی این منطقه ، انواع جانداران دریایی و به طور کلی حیات آبی جذابی دیده میشود که حتی اگر با فعالیت های غواصی آشنا نباشید، می توانید تحت نظر افراد مجرب دوره ببینید و یا با کمک آن ها ، به کشف زندگی زیر دریا بپردازید.
ورزش های آبی در کوپرولو کانیون
در طول رودخانه کوپرولو کانیون ، می توانید مسافت یازده کیلومتری را به ورزش های آبی نظیر قایق رانی بپردازید .این مسیر به موازات پارک ملی قرار گرفته است و کاملا محصور است.
بازدید از کوش آداسی
کوش آداسی نمای بسیار جذابی دارد و در بندر کوش آداسی ، مشابه یک جزیره کوچک و افسانه ای ، دیده میشود. کوش آداسی نسبت به وسعت خود ، حمعیت بزرگی را به صورت سالانه به خود جذب می کند.

منبع: کارهایی که با سفر به ترکیه باید انجام داد-بخش-سوم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.