gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

کارهایی که در تور ترکیه باید انجام داد-بخش دوم


کارهایی که در تور ترکیه باید انجام داد-بخش دوم

اگر مقصد شما برای تعطیلات  ترکیه است و می خواهید با تور ترکیه از بهترین امکان این کشور دیدن کنید ،آشنایی با مراکز تفریحی ترکیه ، شهرهای ترکیه و جاذبه های تفریحی این کشور ، برای کسانی که با تور و برای مدت زمان کوتاهی سفر می کنند ، لازم است.
غذاهای اصیل ترکی ، شهر آنتالیا و بازدید از کوه آتش در ترکیه ، از جمله کارهایی بود که در بخش اول معرفی کردیم. سایر کارهایی که با سفر به ترکیه باید انجام دهید و پیشنهاد می کنیم بازدید از آن ها را از دست ندهید عبارتند از:  
بازدید از کورشونلو
آبشاری رویایی را تصور کنید که توسط جنگل های انبوه کاج احاطه شده است و در تمام فصول سال شکوه خود را حفظ می کند. آبشار کورشونلو  در 20 کیلومتری آلانیا ، یکی از زیباترین آبشارهای ترکیه است که بازدید از آن را در طول تور ، می تواند طراوت دوباره ای به سفر شما ببخشد. قایق های زیادی در این منطقه وجود دارد که شما را به سمت آبشار هدایت می کنند. فراموش نکنید که قبل از رفتن به این آبشار، دوربین حرفه ای و اقلام عکاسی را برای تصویربرداری از شکوه این آبشار به همراه داشته باشید.
بازدید از مناطق دوردست در ساحل آلانیا
آلانیا زیباترین جاذبه های طبیعی ترکیه را در خود جای داده است. اگر  در طول تور ترکیه به ساحل کلئوپاترا نیز میروید ، می توانید کمی دورتر از بخش های ابتدایی ساحل ، از میان شن ها وارد غار شگفت انگیز Damlatas شوید.
افراد محلی این منطقه ، به این غار ، غار چزکان می گویند؛ چرا که به سبب استالاکمیت های فراوان ودمای غار ، قطرات آب زیادی از سقف و سایر نقاط سرازیر میشود. همچنین غار را پادزهری برای بیماری آسم می دانند و بنابراین بازدید از این غار در تور ، می تواند تجربه شگفت انگیزی باشد!


منبع: کارهایی که در تور ترکیه باید انجام داد-بخش دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.