gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

کارهایی که در تور کوش آداسی باید انجام داد-بخش دوم

کارهایی که در تور کوش آداسی باید انجام داد-بخش دوم


استفاده از حمام های ترکی ، شهرهای سنتی و توریستی و سواحل منطقه کوش آداسی ، چشم گیرترین جاذبه ها و مفرح ترین کارهایی هستند که می توانید در طول سفر به تور کوش آداسی انجام دهید.
کوش آداسی زیبایی های زیادی دارد و نظیر سایر جزایر مجاور، به سبب آب و هوای خاصی که دارد ، در تابستان موج زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند. سایر کارهایی که در تور و شهر توریستی کوش آداسی می توانید انجام دهید عبارتند از:  
سفر به جزیره پرنده
هرچند که نام گذاری کوش آداسی ، به سبب همین جزیره بوده است ، اما در اصل جزیره پرنده بخشی جداگانه است که می توانید به عنوان یک جاذبه و جدا از سایر بخش ها به آن نگاه کنید. جزیره پرنده باقی مانده یک جزیره قدیمی است که مرتفع ترین نقطه آن ، بدون شک زیباترین منظره را از محیط سبز اطراف و پرندگان مهاجر این جزیره به دست می دهد.
سفر به شهر سوکه
یکی دیگر از شهرهای دیدنی و فعال در کوش آداسی ، سوکه می باشد. سوکه صنعت قوی و پررونقی دارد و تجارت پنبه به صورت چشمیگری در این ناحیه رواج دارد. در سوکه می توانید کباب های مخصوص ترکیه و خاص را در طول تور کوش آداسی تجربه کنید. به علاوه نوشیدنی مخصوص ترک نیز در این شهر در دسترس خواهد بود.
مشاهده ی شو و برنامه های شبانه 
در تور کوش آداسی نیز مشابه سایر بخش های تور ترکیه ، می توانید از برنامه های شبانه در کوش آداسی لذت ببرید. برخی از این تفریحات در کنار آثار تاریخی منطقه در دسترس است و شو و جشنواره های زیادی نیز به صورت سالانه و همزمان با موج مسافرانی که تور های تعطیلات را به مقصد کوش آداسی رزرو می کنند ، برگزار میشود.


منبع: کارهایی که در تور کوش آداسی باید انجام داد-بخش دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.