gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

مراکز خرید و تجاری ترکیه-بخش-دوم

مراکز خرید و تجاری ترکیه-بخش-دوم


همانطور که گفته شد ، بسیاری از بازدیدکنندگان تور ترکیه ، با مقاصد خرید و تجارت به این کشور سفر می کنند. بنابراین یکی از نیازهای اصلی توریست ها در هر کشوری از جملهترکیه ، آشنایی با بهترین مراکز خرید در این کشور است تا بتوانند در عین بهره مندی از جاذبه های گردشگری ترکیه  ، بهترین خرید را در مراکز معتبر داشته باشند. در ادامه با بخش دیگری از معرفی مراکز خرید و تجاری ترکیه آشنا می شوید.
جز بازارهای سنتی در ترکیه ، که نمونه هایی از آن ها را مثل بازار بزرگ یا بازار تاریخی معرفی کردیم ، مال ها یا مراکز خرید بزرگ و زنجیره ای ، از دیگر مقاصد مسافران در تور است که بخش عمده ای از خرید ها در این بخش انجام میشود.  
برخی از مراکز خرید بزرگ ترکیه عبارتند از:
فروشگاه Cevahir
این فروشگاه در استانبول واقع شده است و علاوه بر مرکز خرید ، یک مرکز تفریحی چند منظوره است که در تور ترکیه با آن مواجه خواهید شد.
بد نیست بدانید که اگر تا به حال از این فروشگاه خرید کرده اید یا قصد دارید در تور های مسافرتی به این فروشگاه بروید ، وارد بزرگترین فروشگاه در استانبول و حتی در اروپا میشوید.
این فروشگاه علاوه براین که بزرگترین فروشگاه اروپا است ، ششمین فروشگاه بزرگ جهان با استایلی عربی می باشد.
فروشگاه ANKA
این فروشگاه بعد از مرکز خرید Cevahir ، بزرگترین فروشگاه ترکیه در آنکارا است.  مرکزی که در حدود 320 برند بین المللی بزرگ داخلی و خارجی را میزبانی می کند. علاوه بر فروشگاه ، 10 سالن بزرگ برای سینما و تئاتر کودک نیز در این مرکز وجود دارد.
مرکز خرید استانبول
یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ ، مرکز خرید استانبول است که سالانه افرادی زیادی را از سرتاسر جهان به خود جذب می کند. شما نیز می توانید در تور ترکیه از آن بازدید کنید.


منبع: مراکز خرید و تجاری ترکیه-بخش-دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.