gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

جاذبه های طبیعی مشهد

جاذبه های طبیعی مشهد


هر اندازه مکان های تفریحی، استخر، دریاچه ها، درختان و گیاهان پرورشی که در مکان های تفریحی مشهد توضیح دادیم در کنارمان باشند، باز هم به پای مکان های طبیعی و خدادادی نمی رسند.
جاذبه های طبیعی مشهد حال و هوای دیگری را به نفس انسان منتقل می کنند. افرادی که قدر جاذبه های طبیعی را بدانند، هر چند اندک اما آن را به دیگر جا ها ترجیح خواهند داد.  به همین دلیل گردشگران داخلی و خارجی تور مشهد زیادی وجود دارند که با وجود تنوع در امکانات و جاذبه های دیگر، به طبیعت زنده و طبیعی این شهر روی می آورند.  


معرفی جاذبه های طبیعی مشهد


هنگامی که قصد دیدن دخالت دستان انسان در طبیعت را ندارید و می خواهید دستان خدا را در آفرینش طبیعت ببینید و روحتان را زندگی تازه ای ببخشید، به پناه امن طبیعت پناه ببرید. در این قسمت به معرفی جاذبه های طبیعی مشهد (تعدادی از آن ها) خواهیم پرداخت.
•    آبشار و آبگرم معدنی کریز
از جاذبه های طبیعی مشهد، آبشار و آبگرم معدنی کریز واقع در روستای کریز مشهد بوده و دارای خواص درمانی بسیاری می باشد. رودخانه و چشمه سار های آب در اطراف این مکان وجود دارند. گردشگران تور مشهد به این مکان جهت درمان و تفریح روی می آورند.
•    یخچال طبیعی بند فرا
این یخچال واقع در روستای بند فرا می باشد که در تمام فصل های سال دارای یخ است. این یخچال طبیعی بی نظیر نیز یکی از جاذبه های تور مشهد بشمار می آید.
•    یخدان فرونقه
این یخدان عظیم واقع در روستای فرونقه و باقی مانده از دوره قاجار می باشد.
•    آبشار اخلمد (چناران)
از معروف ترین آبشار های مشهد مقدس با قدمتی چند هزار ساله می باشد و دارای کوه های آهکی است. همچنین سخره هایی برای سنگنوردی، سد و طبیعتی زیبا آن را غیر قابل توصیف نموده است. این مکان از توصیه های ما به گردشگران تور مشهد می باشد.
•    ابشار آرتکند
این آبشار بی نظیر توجه گردشگران تور داخلی و خارجی زیادی را به خود جلب نموده است. این مکان مملو از کوه های بلند، آبشار های زیبا و غار آبی واقع در روستای آرتکند می باشد.
سپاس از همراهی شما.


منبع: جاذبه های طبیعی مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.