gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

مکان های زیارتی مشهد

مکان های زیارتی مشهد



اجازه دهید کمی هم به مکان های زیارتی مشهد بپردازیم. شهر مقدس و کلان شهر مشهد، هر اندازه که جاذبه های گردشگری، تاریخی و مکان های تفریحی مشهد داشته باشد، آن را بعنوان یک شهر مذهبی می شناسند. شهری که مقبره امام هشتم شیعیان  (ع) را در خود جای داده است و به برکات وجود این امام عزیز به یک شهر گردشگری و جاذبه های تور بدل گشته است. 

  
معرفی مکان های زیارتی مشهد


در معرفی مکان های زیارتی مشهد مقدس، امامزادگان این شهر را معرفی می کنیم و توصیه می کنیم در کنار تفریح جسمی، کمی هم به تفریح روح خود بپردازید و جهت افزایش بعد معنوی تور مشهد و تسکین روح خود به این امامزادگان نیز سری بزنید تا آرامش یابید.
•    امامزاده یحیی (ع) مشهد
امامزاده یحیی (ع) از فرزندان زید و نوادگان امام زین العابدین (ع) می باشد. امامزاده یحیی (ع) واقع در روستای میامی مشهد یکی از مهمترین مکان های زیارتی مشهد می باشد. حرم مطهر این امامزاده دارای امکانات تفریحی، فضای سبز و امکانات رفاهی دیگر می باشد.
•    امامزاده عبدالعزیز (ع) دهسرخ مشهد
از مکان های زیارتی مشهد مقدس، امامزاده بزرگوار عبدالعزیز (ع) فرزند امام موسی بن جعفر (ع) و برادر زاده امام هشتم (ع) می باشند. مقبره این امامزاده عزیز واقع در روستای دهسرخ که در آثار تاریخی مشهد در مورد آن توضیح دادیم، می باشد. معجزات و کرامات ایشان در این روستا را از زبان اهالی آن می توان شنید.  هر زمانی که رهسپار مشهد شدید، تور مشهد را با این مکان مقدس معنوی تر نمایید.
مکان های زیارتی مشهور مشهد
از مکان های زیارتی مشهور مشهد ، امامزادگان ناصر و یاسر (ع) مشهد، دومین زیارتگاه پس از حرم مطهر امام رضا علیه السلام می باشند که زائران و گردشگران تور مشهدپس از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)، به زیارت این دو امامزادگان بزرگوار می روند.
•    امامزاده ناصر و یاسر
عمده زائران حرم این دو بزرگوار، مسلمانان عرب زبان هستند و از دومین مکان های زیارتی مشهد می باشد. پس از باز سازی، این زیارتگاه تبدیل به یکی از جاذبه های تور مشهد گردید. ایرانیان و اعراب بسیاری به زیارت حرم این امامزادگان می شتابند. 
با ما در تور مشهد همراه باشید.


منبع: مکان های زیارتی مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.