gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

مراکز خرید در تور آلانیا

مراکز خرید در تور آلانیا


به هردلیلی که  تور آلانیا را برای سفر انتخاب می کنید ، خرید کردن و بازدید از مراکز تجاری و فروشگاه های لوکس این شهر ، از بخش های ضروری سفر شما است . به ویژه اگر با خانواده این تور را انتخاب کرده باشید!
در تور ترکیه ، مراکز تجاری مختلفی را میبینید ، اما یکی از معتبر ترین و بزرگترین مراکز خرید در ترکیه ، در آلانیا واقع شده است. البته بازارهای محلی و هفتگی زیادی در این شهر وجود دارد و تقریبا از مرکز شهر تا بندر ، ادامه دارد.  
مرکز خرید آلانیوم
با توجه به این که در این شهر ، بیشتر بازارها و مراکز تجاری ، به صورت محلی هستند و بنابراین خیلی بزرگ نیستند ، می توان گفت که مرکز تجاری آلانیوم در تور آلانیا ، در حال حاضر معروف ترین و معتبر ترین بخش تجاری این شهر است. البته در آلانیا اساسا نباید به دنبال یک برند معروف و اصیل باشید ؛ چرا که اکثر اجناس به صورت تقلبی به فروش میرسند و حتی در آلانیوم ، نباید توقع داشته باشید که همه چیز اصل و اورجینال باشد!
آلانیوم در 3 طبقه و در سال های 2005 تا 2007 بنا شده است. در این مرکز می توانید انواع اجناس را ، از میوه جات و ادویه ، تا لباس خریداری کنید. آن چه که سبب شهرت زیادی آلانیوم در تور ها و میان توریست ها شده است ، هتل های عظیم و لوکس اطراف آن است.
مرکز خرید پلومریا
پلومریا در کارگیجاک واقع شده است. شاید این مرکز برای خرید در تور آلانیا چندان بزرگ نباشد، اما می توانید بعد از خرید کردن ، در طبقات بالا ، از سواحل با فاصله کمی ، لذت ببرید.
خیابان آتاتورک
خیابان آتاتورک آلانیا ، مشابه خیابان های هم نام در سایر شهرهای تور ترکیه ، شامل فروشگاه های کوچک زیادی است که برای خرید مناسب است.


منبع: مراکز خرید در تور آلانیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.