gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

مراکز خرید در تور آنتالیا


مراکز خرید در تور آنتالیا

تور آنتالیا ، یکی از پرطرفدارترین نقاط جهت خرید و بازدید در کشور ترکیه می باشد. پیشنهاد می کنیم بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری آنتالیا ، حتما سری به بازار ها و مراکز خرید بزرگ و بین المللی این شهر بزنید. بهترین فروشگاه ها در بخش خاورمیانه را در تور ترکیه و به صورت ویژه در شهر آنتالیا مشاهده خواهید کرد. برخی از مراکز معروف و بزرگ تجاری در آنتالیا عبارتند از:  
فروشگاه میگروس
یکی از مشهورترین فروشگاه ها و مراکز خرید درتور آنتالیا، فروشگاه میگروس می باشد که در بلوار Yuzuncuyil  و در نزدیکی پارک ساحلی  Konyaalti  واقع شده است. در میگروس انواع اجناس را از میان برند های مختلفی همچون Diesel, Tommy Hilfiger, Lacoste و...خواهید یافت.
در این فروشگاه بزرگ  ، 124 فروشگاه کوچک تر به صورت رسمی مشغول به فعالیت هستند. در کنار خرید کردن  در تور ، می توانید از هشت سینمای مستقل ، بخش های تفریحی برای کودکان، رستوران ها و کافه های موجود در این مرکز تجاری ، لذت ببرید.
میگروس  یک برند بین المللی است که در سایر شهر هایی که در تور ترکیه  نیز به آن سفر می کنید ، می توانید شمار زیادی از فروشگاه های زنجیره ای این برند لوکس را مشاهده کنید.
بازار Dogu Garaji
این بازار ، در مرکز اصلی شهر قرار گرفته است. در این مرکز بیشتر از لباس و اجناس شخصی ، می توانید اجناس تزیینی و قیمتی نظیر  فرش های اصیل ترکی ، ظروف مسی  و وسایل تزیینی از جنس طلا  خریداری کنید. به علاوه در قسمتی از بازار ، فروشگاه هایی وجود دارند که چرم اصلی و لباس های کتان را عرضه می کنند. در بخش دیگری از این بازار، ادویه های مختلف و میوه های خاصی که خارج از فصل و به صورت گران قیمت عرضه میشوند را می توانید در تور آنتالیا مشاهده کنید.


منبع: مراکز خرید در تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.