gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

مراکز خرید در تور آنتالیا-بخش دوم

مراکز خرید در تور آنتالیا-بخش دوم


مراکز خرید و بخش های تجاری ، از مهم ترین قسمت های شهر هایی هستند که ایرانیان در طول سفر با تور های تفریحی ، بیشتر از سایر قسمت ها ، از آن ها بازدید می کنند. 
با توجه به این که تور آنتالیا ، یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی در ترکیه می باشد ، مراکز خرید زیادی در این شهر ساخته شده و برای توریست ها پیش بینی شده است تا بتوانند در محیطی زیبا و مجهز ، به خرید بپردازند. در ادامه با بخش دیگری از معرفی مراکز خرید در تور آنتالیا  آشنا خواهید شد.  
مرکز خرید Deepo Outlet 
مرکز تفریحی دیگری که در شرقی ترین نقطه در تور آنتالیا واقع شده است ، مرکز خرید Deepo Outlet می باشد.  در این مرکز هشتاد فروشگاه به صورت مستقل قرار دارد و علاوه بر پانزده رستوران و فست فودی که برای صرف ناهار و شام فعالیت دارند ، بخش های تفریحی نیز برای کودکان ، شامل زمین بازی ، پیش بینی شده است.
اولین زمین اسکی روی یخ در آنتالیا ، در این مرکز تجاری راه اندازی شد ؛ اما امروزه مراکز مختلفی را در تور آنتالیا مشاهده خواهید کرد. تمام اجناس زینتی ، پوشاک و وسایل بازی اصلی و اورجینال را می توانید از این فروشگاه خریداری کنید.
بازار  کالجی
در مرکز قدیمی کالجی در شهر آنتالیا و در تور تفریحی خود ، قادر خواهید بود انواع لباس ها را در قالب بوتیک ، مزون و فروشگاه های معمولی ، مشاهده و خرید نمایید. در بازار کالجی می توانید اجناسی مثل فرش های ترکی را با قیمت های پایین تر و گاهی اوقات با تخفیف ویژه ای  خریداری نمایید.
بازار هفتگی خیابان لارا
این بازار ، در آخر هفته ها و روز شنبه ، یکی از شلوغ ترین مراکز خرید ترک ها می باشد. در این بازار بیشتر شاهد وسایل سنتی و بخش هایی هستید که بیانگر فرهنگ و آداب و رسوم ترکیه می باشد.


منبع: مراکز خرید در تور آنتالیا-بخش دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.