gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

بازار عرب ها در تور کیش


بازار عرب ها در تور کیش

بازار عرب ها در تور کیش ( بازار صفین کیش ) قدیمی ترین بازار این جزیره می باشد. این بازار مکانی جهت خرید اهالی بومی جزیره کیش می باشد و فروشنده های این بازار مردم عرب زبان هستند که از بازار های معروف در میان گردشگران تور کیش می باشد. علاوه بر این بازار، مرکز خرید دامون کیش، بعنوان یک مرکز تجاری لوکس و بروز از محبوبیت خاصی میان گردشگران برخوردار می باشد.  


بازار عرب ها در تور کیش کجاست؟


بازار عرب ها کیش در فاصله دور تری از مرکز جزیره کیش واقع شده است. مسافران تور کیش جهت خرید سوغات از این بازار استقبال می کنند. تنوع گوناگون اجناس آن و همچنین قیمت پایین آن نسبت به دیگر بازار های کیش مورد توجه اقشار مختلف این جزیره و گردشگران تور واقع شده است.
بازار عرب ها کیش دارای ظاهری قدیمی و در نزدیکی بازار خلیج فارس کیش و در کنار اسکله و ساحلی زیبا قرار گرفته است. توصیه می شود جهت خرید و گشت و گذار به این بازار سری بزنید و سوغاتی با تنوع بالا و قیمت مناسب تهیه نمایید و از ساحل زیبای آن لذت ببرید.


ویژگی های بازار عرب ها در تور کیش


همانطور که گفتیم بازار عرب ها در تور کیش از قدیمی ترین بازار های جزیره کیش بوده و به دلیل قیمت مناسب اجناس آن، مورد توجه بسیاری از گردشگران تور و بومیان این جزیره می باشد. برخی از ویژگی های بازار عرب ها در تور کیش به شرح زیر می باشد:
1)    بازاری یک طبقه به مساحت 2000 متر مربع می باشد.
2)    فروش اجناس متنوع از قبیل لوازم آرایش، پوشاک، مواد غذایی، لوازم خانه، اسباب بازی و ... توسط فروشندگان عرب زبان
3)    دارای ساختمانی قدیمی با معماری عربی
4)    ارزان بودن کالا ها در بازار عرب ها کیش نسبت به دیگر بازار های جزیره
5)    واقع در مجاورت ساحلی زیبا و مطبوع
6)    دارای 70 غرفه می باشد.
7)    مناسب برای اقشار کم در آمد بومی و همچنین گردشگران تور کیش که به دنبال اجناس با قیمت مناسب هستند.
8)    دارای 2 شعبه از بانک های ملی و تجارت در داخل بازار
توجه : هر بازاری اجناس متنوع و مختلف با قیمت های ارزان یا گران دارد. اما مهم کیفیت اجناس می باشد که باید به آن توجه نمود. بخصوص گردشگران تور کیش یا هرتور دیگری که قصد مسافرت دارند باید در خرید اجناس خود دقت نمایند


منبع: بازار عرب ها در تور کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.