gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

مناطق گردشگری تور بانکوک-بخش سوم

مناطق گردشگری تور بانکوک-بخش سوم


یکی از دلایل شهرت تور بانکوک در میان گردشگران ، کاخ ها و مراکز سلطنتی ، مکان های تاریخی و معابد بی نظیر آن است که در کنار آب و هوای گرم و خاص در تور تایلندو البته فروشگاه های بزرگ این منطقه ،سبب شده است بخش عمده درآمد ملی این کشور ، از طریق صنعت گردشگری تامین شود.


سایر مناطق گردشگری تور بانکوک

  
موزه ملی و کاخ وانگ نا
علاقمندان به جاذبه های تاریخی در تور بانکوک حداقل باید نصف روزرا  برای بازدید از این کاخ و موزه ملی تایلند ، اختصاص دهند.  این موزه تا سال 1970 ، تنها موزه ملی در تایلند بود . در موزه ملی در طول تور ، تقریبا اکثر آثار ملی و گنجینه های تاریخی تایلند را مشاهده خواهید کرد.
وانگ نا نیز یکی از کاخ های قدیمی در تور بانکوک است که توسط پادشاه آن زمان ، راما ساخته شده است . مهد تاریخ تایلند با وجود اشیای قسمتی داخل این موزه از جمله  لباس های شاهانه یا فاخر، مصنوعات مذهبی و تشریفاتی، سرامیک، سلاح،  آلات موسیقی و تاج و تخت نایب السلطنه ، به یکی از پربازدید ترین مکان ها در تور بانکوکتبدیل شده است . 
خانه جیم تامپسون
این خانه ، توسط یک کارآفرین خودساخته در تایلند ساخته شد . خانه جیم تامپسون  مجموعه ای از عکس های بی نظیر از سرتاسر تور تایلند می باشد که اولین بار جیم تامپسون ، یک گردشگر آمریکایی ، آن ها را جمع آوری کرده است . 
جیم تامپسون یک شخصیت برجسته در صنعت ابریشم در تایلند بوده است که تمامی تجربیات خود را در قالب تصاویر در این موزه با گردشگران در تور بانکوک ، به اشتراک گذاشته است . 
پارک لامپینی
این پارک در شهر بانکوک ، محل تجمع مردمان در مراسم های مختلف است. سایه های بتکده های چینی ، محل مناسبی را برای استراحت گردشگران در تور فراهم کرده است .  


منبع: مناطق گردشگری تور بانکوک-بخش سوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.