gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

مراکز خرید در تور آنتالیا-بخش سوم


مراکز خرید در تور آنتالیا-بخش سوم

خرید کردن در میان بازار ها و مراکز خرید بزرگ و مشهور در تور آنتالیا ، همواره برای گردشگران این تور ها لذت بخش بوده است و با توجه به شهرت اجناس ترکی ، اولین چیزی که ممکن است در طول این سفر ، به ذهن شما برسد ، خرید کردن و بازدید از مراکز خرید در تور آنتالیا می باشد. در ادامه با بخش سوم از معرفی بهترین مراکز خرید ، با ما همراه باشید.
بازار اصلی آنتالیا
اگر از دیدن مراکز لوکس و مدرن شهری خسته شده اید ، می توانید به نقاط سنتی و اصیل در تور آنتالیا ، پناه بیاورید! بازار اصلی آنتالیا ، یکی از همین نقاط است. 
در این بازار می توانید صنایع دستی ترکیه، کفش ، طلا و جواهرات  و حتی غذاهای سنتی که در تور ترکیه ، دیده یا نام آن ها را شنیده اید ، خریداری کنید.  
مرکز خرید Turban Marina 
در حالی که از مشاهده منظره بی نظیر دریا و سواحل مدیترانه و شهر توریستی تاریخی کالجی ، در پشت آن ، مسحور شده اید ، می توانید از یکی از بهترین مراکز خرید یا بازار ها در تور ترکیه  بازدید کنید.
فروشگاه های مد زیادی در این مرکز مشغول به فعالیت هستند که با جدیدترین مد دنیا ، هماهنگ هستند و بنابراین می توانید اجناس به روز را در این فروشگاه ها خریداری کنید. در کنار مراکز خرید ، رستوران و کافه های زیادی در این مرکز فعال هستند و از ورزش های آبی به صورت سرپوشیده ، نظیر شیرجه مستقیم  می توانید لذت ببرید.
نکات خواندنی حین خرید :
اگر می خواهید صنایع دستی و اشیا گران قیمت و قدیمی ترکیه را با خود به عنوان هدیه از تور آنتالیا ، حمل کنید ، لازم است که به قدمت این اشیا دقت کنید؛  اگر از 100 سال بیشتر قدمت داشت ، حمل و نقل آن تنها تحت شرایط خاص بلامانع است.


منبع: مراکز خرید در تور آنتالیا-بخش سوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.