gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

جاذبه های گردشگری پاتایا-بخش دوم


جاذبه های گردشگری پاتایا-بخش دوم

خیلی از افراد تصور درستی از پاتایا ندارند. برخی فکر می کنند که پاتایا صرفا برای تفریحات شبانه و صرف اوقات در شب های تور تایلند است و از سفر با تور پاتایا منصرف میشوند.  برخی نیز تصور می کنند که کل این تور در کشور تایلند، تفریحی است و تمام جاذبه های آن در هر کشوری وجود دارد. 
اما حقیقت چیز دیگری است. پاتایا تنها یک بخش تفریحی برای ورزش های آبی یا بازدید از معابد بی شمار بودا نیست؛ پاتایا دارای بخش های تاریخی و فرهنگی زیادی است که در کنار جاذبه های تفریحی دیگر، سبب شده است تور تایلند به یکی از تور های پرطرفدار در میان توریست های کشور های مختلف از جمله ایران تبدیل شود. در صورتی که این شهر را برای سفر خود انتخاب می کنید، آشنایی با جاذبه های گردشگری تور پاتایا ضروری است.  
معبد وات یانسانگ
علاوه بر نمایش سنت های و اصول معماری رایج در تور پاتایا ، این معبد تداعی کننده ارزش های جامعه تایلند در میان گردشگران تور می باشد.
سمت راست و جانبی این معبد، به یک دریاچه زیبا در تور پاتایا منتهی میشود که در نزدیکی آن ، غرفه های عرضه کننده محصولات چینی تایلندی نیز مشاهده میشود. معبد وات یانسانگ، روی یک تپه با ارتفاع 299 متر واقع شده است. 
مینی سیام
یک راه ساده برای مشاهده تمامی شگفتی های موجود در جهان به صورت خلاصه و در یک محدوده ، بازدید از مینی سیام در تور پاتایا و مشاهده مدل های بین المللی موجود است. 
مینی سیام شلوغ است و برای رسیدن به آن نیز باید مسافت نسبتا زیادی را از مرکز شهر دور شوید. بنابراین لازم است یک روز قبل ، برای بازدید از مینی سیام در تور تایلند ، بلیت رزرو کنید.
مدل های موجود در مینی سیام شامل  بنای تاریخی پیروزی و وات آرون، مجسمه  آزادی،  پل برج لندن،  خانه اپرای سیدنی و...می باشد.


منبع: جاذبه های گردشگری پاتایا-بخش دوم


تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

هتل ها اخبار تور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.