gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

شهرهای مهم تور ارمنستان



ارمنستان کشوری پهناور با 10 مرز یا منطقه حفاظت شده، 48 شهر و حدود 1000 روستا می باشد. این کشور نقطه ای با تاریخ غنی در میان کشورهای همسایه ایران به شما می آید. مرکز ارمنستان ایروان است که در قرن هشتم میلادی تاسیس شد و پرجمعیت ترین شهر ارمنستان می باشد. دومین شهر بزرگ بعد از ایروان گیومری می باشدو قدیمی ترین شهر در ارمنستان نیز واغارشاپات (اچمیادزین)، مرکز ولسوالی هرازدان است.

شهرهای مهم تور ارمنستان

آشنایی با شهر های مهم ارمنستان برای کسانی که تور ارمنستان را جهت سفر انتخاب می کنند و یا قصد دارند شهری را برای کار ، تحصیل و حتی اقامت انتخاب کنند ضروری است.  

گوریس

گوریس یکی از شهرهای جذاب در جنوب ارمنستان، واقع در راه قره باغ است. این شهر زیبا در امتداد یک رودخانه در تور ارمنستان مشاهده میشود و اطراف آن با انبوهی از باغ های سبز پوشیده شده است. زیباترین صومعه ها در این شهر قرار گرفته اند و در میان سایر مناطق در تور ارمنستان بازدید بیشتری به شهر گوریس میرسد.

سوان

ارمنستان دریا ندارد و سود تجارتی نیز از طریق دریا عاید این کشور و اقتصاد آن نمیشود؛ اما دریاچه سوان به تنهایی کمبود دریا را در مناطق مختلف تور برای گردشگران و البته برای ساکنان این کشور برطرف می کند. سوان 1905 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است و بیشترین موج توریست در فصل تابستان از کشورهای مختلف با تور ارمنستان به این شهر سرازیر میشود.

ایروان

مهم ترین شهری که در تور ارمنستان بدان سفر خواهید کرد ایروان است. ایروان بخش عمده ای میراث فرهنگی ارمنستان را در خود جای داده است و مرکز معاملات اقتصادی و تعاملات فرهنگی این کشور با سایر کشور ها می باشد.  مطابق با تاریخ غنی این کشور اغلب ساختمان هایی که در تور مشاهده می کنید معماری شوروی سابق را در بردارند. برخی  به ایروان لقب شهر صورتی را داده اند و مسافران نیز تور ارمنستان در ایروان را با  عنوان تور صورتی می شناسند؛ چرا که اغلب ساختمان ها با سنگ های طبیعی صورتی ساخته شده اند.


منبع: شهرهای مهم تور ارمنستان


تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

هتل ها اخبار تور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.