gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

مناطق طبیعی تور دبی (بخش دوم)

مناطق طبیعی تور دبی (بخش دوم)


دبی بر خلاف تصور اغلب مسافران تور که فکر می کنند شهری خشک و بدون جاذبه های طبیعی می باشد، منابع غنی طبیعی مخفی زیاد دارد. سواحل شنی و دیدنی این شهر به خوبی بیانگر زیبایی های طبیعی این شهر می باشد. برخی معتقدند سواحل داغ دبی و شن های گرد و روشن آن به تنهایی کافی است تا تور دبی را انتخاب کنید و تنها از دریای زیبا آن لذت ببرید. از آرامش صحرا تا شلوغی پرجنب وجوش سوق یا مراکز خرید تور دبی خاطره انگیز هستند. سایر مناطق طبیعی تور دبی عبارتند از:
بیابان دبی  
بیابان دبی با هدف حفاظت از گونه های نادر و بی شمار مهاجر به این منطقه و با توجه به سفر و بازدید بسیاری از توریست ها در تور دبی،  توسط سازمان محیط زیستدبی به عنوان یک منطقه حفاظت شده اعلام شده است. گونه های بی نظیر و نادر شاهین را می توانید در تور دبی و در این بیابان مشاهده کنید.اگر با تور به دبی سفر می کنید، می توانید تفریحات مختلف و مخصوص بیابان نظیر تپه نوردی ، رانندگی در شن و کمپینگ های مختلف را تحت نظر مدیر یا لیدر تور تجربه کنید.
سواحل بی نظیر
در دبی سواحل مختلف وجود دارد که با توجه به وسعت آن ها و گستردگی فعالیت افراد و مسافران تور دبی، به پارک های ساحلی تبدیل شده اند.
یکی از بهترین سواحل دبی، ساحل  جمیرا می باشد که به تازگی گواهی پرچم آبی را نیز کسب کرده است. این ساحل تقریبا مسکونی می باشد و افراد بومی و غیربومی زیادی در تور های تفریحی  دبی در اطراف آن اقامت دارند.
ساحل محبوب دیگر در تور دبی ساحل ام سقیم می باشد که بیشترین محبوبیت آن به دلیل نمایی است که از ساحل  به سمت برج العرب معروف دبی دیده میشود. اکثر مسافران نیز به دلیل همین نما در تور دبی ، هتل های اطراف این ساحل را انتخاب می کنند. 


منبع: مناطق طبیعی تور دبی (بخش دوم)


تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

هتل ها اخبار تور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.