gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

جاذبه های طبیعی تور ساموئی


جاذبه های طبیعی تور ساموئی

در 84 کیلومتری شرق استان سورات تانی، جزیره سامویی یا جزیره نارگیل، یکی از معروف ترین جاذبه های تور تایلند واقع شده است. ساموئی مساحتی نزدیک به  247 کیلومتر مربع دارد و از این نظر به عنوان سومین جزیره بزرگ تایلند پس از پوکت و کو چانگ (در سواحل شرقی) به شما می رود. تور ساموئی تور بازدید از پرندگان مهاجر و مرغان دریایی است. اگر جزیره نارگیل را برای سفر خود انتخاب می کنید، در واقع به قلب جاذبه های شگفت انگیز طبیعی سفر کرده اید. ساموئی به واسطه نارگیل های باکیفیتی که دارد در تور تایلند معروفتر هم شده است. در ادامه با جاذبه های طبیعی ساموئی آشنا خواهید شد.  
سواحل ساموئی
مهم ترین جاذبه های طبیعی در تور ساموئی سواحل اطراف این جزیره در اقیانوس آرام می باشد. ماه های فوریه تا آوریل بهترین ماه ها برای لذت بردن از سواحلی که در ادامه معرفی می کنیم می باشد.
ساحل چاونگ
این ساحل 7 کیلومتری طولانی ترین و محبوب ترین ساحل توسعه یافته در سواحل شرقی از جزیره در تور ساموئی است. شن و ماسه سفید تمیز و آب گازداری که از این سواحل جوشش می کند آن را به منطقه ای جذاب در تور تایلند تبدیل کرده است. دنیای زیر آب این منطقه در تور سامویی وسوه انگیز است و توریست ها را به غواصی در شب فرا می خواند!
ساحل لامایی
دومین ساحل محبوب در تور سامویی ساحل لامایی است که در جنوب ساحل چاونگ قرار گرفته است. این ساحل 4 کیلومتری انواع جاذبه های تفریحی را به مسافران تورعرضه می کند. امکانات لازم نظیر رستوران و مرکز خرید نیز در این ساحل فراهم شده است.
ساحل Taling Ngam  
این ساحل یکی از زبیاترین مناطق برای تماشای غروب و طلوع آفتاب در تور سامویی می باشد. به این ساحل ساحل غربی نیز گفته میشود؛ زیرا امکانات و گستردگی سواحل کشورهای غربی را نیز دارد.


منبع: جاذبه های طبیعی تور ساموئی

تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

هتل ها اخبار تور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.