gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

مکان های پربازدید مشهد


مکان های پربازدید مشهد

گردشگران در تور های رهسپار مشهد مقدس، غیر از حرم مطهر رضوی (ع) که جایگاه والایی دارد و با وجود اینکه هیچ یک از جاذبه در تور مشهد از دید ها پنهان نمی مانند، برخی از این مکان ها جزء مکان های پربازدید مشهد بشمار می آیند.
به یاد داشته باشید معنویتی که در مشهد مقدس حاکم می باشد، تمامی جاذبه ها و تورهای گردشگری آن را پر رونق و پربازدید نموده است.

  
معرفی مکان های پربازدید مشهد


معرفی مکان های پربازدید مشهد کار مشکلی می باشد اما بسختی توانستیم از تمامی انواع تفریحی، زیارتی، آب گرم و ... یکی را گلچین نموده ایم.
•     آرامگاه نادری
از جمله مکان های پربازدید مشهد و مشهور، آرامگاه نادر شاه افشار می باشد که در مجموعه باغ موزه نادری واقع شده است. دارای 2 تالار موزه اسلحه، مربوط به دوران مختلف تاریخ ایران می باشد. حتما تور مشهد خود را به سمت آرامگاه این شاه بزرگ مزین نمایید.
•    آرامگان فردوسی
دومین مکان پربازدید پس از حرم امام رضا (ع) آرامگاه فردوسی مشهور، سراینده شاهنامه، واقع در توس (مجموعه فرهنگی باغ آرامگاه فردوسی) و دارای بنای پرسپولیسی مانند که مشابه بنا های پاسارگاد می باشد و گردشگران تور را به سمت خود جذب می نماید.
•    کوهسنگی
از قدیمی ترین مکان های پربازدید مشهد، جذاب ترین و بزرگ ترین مجموعه تفریحی مشهد و بعنوان سومین مکان پس از حرم امام هشتم (ع) و آرامگاه فردوسی می باشد. دارای دریاچه، کوه های سنگی و سرسبزی بی نظیر است. دارای مجموعه بی نظیری از باغ های سنگی، فرهنگی، پذیرایی، تفریحی، ورزشی بوده و طرح توسعه ای که در حال انجام است آن را بی بدیل خواهد نمود.
•    شاهان گرماب
تور مشهد بدون رفتن به این گرمابه کم بهره خواهد بود. گرمابه ای واقع در چند کیلومتری مشهد، دارای خواص درمانی در بیماری های رماتیسم، آرتروز، پوست و بسیاری خواص دیگر می باشد.
•    مسجد گوهرشاد
عظیم ترین مسجد حرم مطهر رضوی (ع) می باشد که در قسمت مساجد مشهد در مورد آن صحبت نمودیم.
نکته : هنگام رزور تور مشهد، آب و هوای آن را نیز در نظر داشته باشید. این موضوع برای کسانی که به سرما و گرما ی شدید هوا حساس هستند اهمیت خواهد داشت. می توانید در قسمت آب و هوای مشهد، جزئیات آن را مطالعه فرمائید.


منبع: مکان های پربازدید مشهد

تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

هتل ها اخبار تور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.