gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

حمل و نقل در تور ترکیه

یکی از مسائلی که ذهن بازدیدکنندگان را در سفر با تور های خارجی به خو مشغول می کند. حمل و نقل است. در کشور ترکیه نیز با توجه به این که در نزدیکی ایران قرار داد و مسافران زیادی تور ترکیه را برای سفر خود انتخاب می کنند، حمل و نقل دغدغه بزرگی برای بازدیدکنندگان و توریست ها می باشد. برای سفر راحت تر و ایمن تر بهتر است قبل از سفر با تور ترکیه با سیستم حمل و نقل و مراکز حمل و نقل عمومی در ترکیه  در این کشور نظیر فرودگاه ها آشنا شوید.

حمل و نقل در تور ترکیه

  حمل و نقل در فرودگاه های ترکیه
چهار فرودگاه اصلی در سه شهر مهم و حیاتی در تور ترکیه میبینید:
فرودگاه  Esenboga در آنکارا
این فرودگاه در حدود 35 کیلومتری شمال این شهر قرار گرفته است. برای دسترسی به این فرودگاه هر نیم ساعت یک بار سیستم اتوبوسرانی از ساعت 4 ونیم بعد از ظهر تا 12 شب  سرویس های خطی را در نظر گرفته است که مسافران را برای حمل و نقل آسانتر و ارزان تر در تور ترکیه هدایت می کند.
فرودگاه آتاتورک استانبول
این فرودگاه مجهز که به امکانات مختلفی نظیر باجه های تبادل ارز رایج است در حدود 40 متری غرب استانبول واقع شده است . برای خروج از فرودگاه در تور ترکیه نیز می توانید از سرویس های خط اتوبوس هر نیم ساعت یک بار از ساعت 6 الی 11 شب استفاده کنید.
فرودگاه صبیحه گوگچن
این فرودگاه در سمت آسیایی استانبول واقع شده است. برای جا به جایی به سمت داخل شهر استانبول اتوبوس های شاتل در نظر گرفته شده اند که جا به جایی به این شهر را در تور ترکیه ممکن کرده اند. این سفر حدود 30 تا 40 دقیقه زمان می برد.
فرودگاه  عدنان مندرس ازمیر
برای پروازهای خراجی و داخلی در این فرودگاه در تور ترکیه بعد از فرود، سرویس حمل و نقل به سمت مرکز شهر هر یک ساعت یک بار پیش بینی شده است.


منبع: حمل و نقل در تور ترکیه


تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.