gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

سفر به عمق تاریخ با تور سنگاپور



تور سنگاپور سفر به زیبایی های بی نظیر و گسترده اما در یک منطقه محدود است. سنگاپور کوچکترین کشور در آسیا است که  در همسایگی کشورهای پیشرفته و وسیع تری نظیر مالزی و اندونزی قرار گرفته است. اگر چه وسعت این کشور و شهرهایش تور های تفریحی را  به جهت گشت و گذار محدود تر کرده است اما برترین هتل ها، زیباترین جاذبه های تاریخی و بهترین مراکز تجاری در آسیا را می توانید در این کشور کوچک جست وجو کنید. شاید مهم ترین بخش در تور سنگاپور جاذبه های تاریخی این کشور باشد. جاذبه هایی که سفر به عمق تاریخ با تور سنگاپور را دل چسب ترکرده اند.

سفر به عمق تاریخ با تور سنگاپور


آشنایی با جاذبه ها برای سفر به عمق تاریخ با تور سنگاپور  


محل چینی ها در تور سنگاپور
اگر تا به حال به چین، کشور رنگارنگ و پهناور در آسیای شرقی سفر کرده باشید بازدید از محله چینی ها در تور سنگاپور نقطه نقطه این سفر را برای شما مجددا تداعی می کند.تنها نمایش فانوس های قرمز و روشن در اطراف این محله کافی است تا شما را به حال و هوای چین ببرد. معبد زیبا و چشمگیر هندو ماریامان  زیباترین و برجسته ترین نقطه در محله چینی ها است که با نواخته شدن درام در اطراف محله، تور سنگاپور را رویایی تر می کند.
هند کوچک و خیابان عرب در تور سنگاپور
یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت تور سنگاپور میان گردشگران تنوع محله های آن است. این خیابان ها بهشت خریداران در تور سنگاپور است و می توانید با انواع غذاها و آداب و رسوم مختلف در طول این تور آشنا شوید. هند کوچک جامعه هندی سنگاپور است که از قدیمی ترین ساکنان این کشور در طول دو قرن گذشته هستند. نام سنگاپورنیز از سانسکریت هندی مشتق شده است و این نشانه اصالت گروه هندی ها در محله های هند کوچک است که در تور سنگاپور میبینید. در خیابان عرب نیز می توانید مسجد سلطان تاریخی مسلمانان را ببینید که به تنهایی برای سفر به عمق تاریخ در تور سنگاپور کافی است!

 منبع: سفر به عمق تاریخ با تور سنگاپور


تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.