gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

توصیه های ضروری در طول اقامت در استانبول

استانبول یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت در تور ترکیه می باشد که پرطرفدارترین مقصد در این کشور محسوب میشود. کسانی که تور سایر شهرهای ترکیه را انتخاب می کنند، قطعا یک بار با تور استانبول به این شهر سفر کرده اند. استانبول شهری زیبا است و در هر طرف آن دریا دیده میشود. این شهر محبوب و پرطرفدار مقصد توریست های زیادی از سرتاسر جهان است و به همین دلیل رعایت توصیه های ضروری در طول اقامت در استانبول برای هر فرد ضروری می باشد.


توصیه های ضروری در طول اقامت در استانبول


حتما کمی با زبان ترکی آشنا باشید!  
یکی از دغدغه های افرادی که به استانبول سفر می کنند، عدم تسلط ساکنان و فروشندگان محلی در تور استانبول به زبان انگلیسی می باشد. در واقع در این شهر بزرگ و با پیشرفت های شایانی که در صنعت توریسم وجود دارد، همچنان مشکلاتی پیرامون زبان برای گردشگران وجود دارد. یادگیری جملات رایج برای خرید کردن، سلام و احوالپرسی، سفارش غذا و...از جمله ضروریات در سفر با تور استانبول می باشد. معمولا در فروشگاه ها این مشکل تشدید میشود. برخی از فروشندگان حساب شما را به دلیل عدم تسلط به سایر زبان ها با ماشین حساب یا با لیره های ترکیه نشان می دهند!
این مشکل شاید تا حدودی  با لیدر و مترجم تور حل شود؛ اما لیدر در همه نقاط و در هر زمان با تک تک مسافران همراه نیست! لذا اهمیت یادگیری عبارات محدود ترکی در سفر با تور استانبول همواره حس میشود.
حتما از حمام ها بازدید کنید
حمام های سنتی ترکی معمولا از طرف بزرگان و آشنایان ترک زبان به مسافران توصیه میشود. اگر در تور ترکیه و در استانبول دوست و اقوام شما را به این حمام ها دعوت می کنند حتما اجابت کنید. برای استفاده از حمام های سنتی در تور استانبول  بهتر است زمان مناسبی از روز را انتخاب کنید.


منبع: توصیه های ضروری در طول اقامت در استانبول


تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.