gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

مراکز تجاری و خرید در ارمنستان

 مراکز تجاری و خرید در ارمنستان

ارمنستان کشوری پیشرفته است و مراکز خرید و تجاری آن نیز مجموعه ای از برند های معروف دنیا می باشند که فرصت خوبی را جهت خرید کردن در تور ارمنستان برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. بهترین مراکز خرید را می توانید در شهر ایروان در تور مشاهده کنید که تنوع بی نظیری از اقلام و اجناس مورد نیاز بازدیدکنندگان و سایر مصرف کنندگان را دارد.
گاهی قیمت ها در ارمنستان نسبت به سایر کشور ها و برای مسافران ایرانی که با تور ارمنستان به این کشور سفر می کنند ممکن است بالاتر از حد انتظار باشد؛ اما با انتخاب بهترین زمان برای سفر به ارمنستان، می توانید از مراکز خرید و تجاری ارمنستان اقلام مورد نیاز خود را با قیمت بهتری خریداری کنید.

  



فروشگاه  Vernissage 
فروشگاه Vernissage  (ورنیساژ) یک مرکز خرید سرباز در تور ارمنستان است که میان دو خیابان Hanrapetutyun  و Khanjyan واقع شده است. این مرکز خرید مکان مناسبی برای آن دسته از گردشگرانی است که قصد دارند از اجناس سنتی و محلی در تور ارمنستان سوغات خریداری کنند. عروسک و صنایع دستی سنتی زیادی را در این فروشگاه مشاهده خواهید کرد. بهترین زمان برای بازدید از این مرکز خرید در تور ارمنستان اواخر هفته می باشد.
بازار Tufenkian
در صورتی که به دنبال قالی و قالیچه های ارمنی هستید، بازدید از بازار Tufenkian فرصت خوبی  برای خرید فرش و تابلو فرش های سنتی در تور ارمنستان می  باشد. 
باغ بازار دالما
دالما مرکز خرید پیچ در پیچ و بزرگی در تور ارمنستان است که فرصت تفریح و سرگرمی را در کنار خرید مهیج برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. دالما در مرکز ایروان و در بزرگراه  Tsitsernakaberd واقع شده است.  دالما مرکز خرید بزرگ و معتبری در ایروان است که امکان خرید راحت تمام اجناس مورد نیاز را به صورت یک جا در تور ایجاد کرده است.
مارک های معروف جهان را می توانید از نمایی متفاوت در پله برقی و آسانسور های پانوراما در این مجتمع تجاری مشاهده کنید.

منبع : مراکز تجاری و خرید در ارمنستان

تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.