gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

نکات مهم و خواندنی قبل از سفر به ترکیه (بخش دوم)

همان طور که گفته شد تعیین اقامتگاه به صورت آگاهانه قبل از سفر و یادگیری لغات و اصطلاحات معروف میان ترک زبانان در سفر با تور ترکیه بخشی از موارد ضروری قبل از سفر با تور به این کشور است. هرچند که سفر به کشور های مختلف به معنای کسب تجربه و آشنایی با مواردی است که تا به حال با آن ها برخورد نداشته اید؛ اما آشنایی با تجربه های دیگران که طی سالیان دراز در سفر با تور ترکیه به دست آورده اند سبب میشود که در سفر خود لذت بیشتری از جاذبه های طبیعی و گردشگری ترکیه داشته باشید و نگرانی دیگری در طول سفر نداشته باشید.

نکات مهم و خواندنی قبل از سفر به ترکیه (بخش دوم)


سفر به ترکیه را سفری راوپایی فرض کنید


ترکیه کشوری اورسیایی در نظر گرفته میشود؛ بدین معنا که با انتخاب ترکیه همان طور که سفر به کشوری شرقی با فرهنگ و پوشش شرقی را انتخاب می کنید، مردمانی با ظاهر غربی را نیز میبینید و بخش هایی از شهر نیز حال و هوای کشورهای غربی را دارد. به زبان دیگر دولت ترکیه مردم را در انتخاب سبک زندگی آزاد گذاشته است. بنابراین در انتخاب لباس، لوازم و ....برای سفر با تور ترکیه این نکته را مدنظر داشته باشید.  
بشقاب گیاهی ترکیه را فراموش نکنید
ترک زبانان علاقه زیادی به خوردن غذاهای جانوری به خصوص کباب های معروف این کشور نظیر کباب ترکی یا دونر را دارند. سفر با تور ترکیه  برای آن دسته از افرادی که گیاهخوار هستند ممکن است مشکل باشد. چرا که در صورت درخواست غذای گیاهی ، رستوران ها در تور به شما سالاد یا سوپ را پیشنهاد می دهند. بعد از تجربه های متعدد در رستوران های بزرگ و کوچک در تور ترکیه ، بشقاب های گیاهی ترکیه پیشنهاد ما به افرادی است که از صرف غذای جانوری خسته شده اند یا قصد دارند به شیوه گیاهخواری تور ترکیه را بگذرانند. این بشقاب ها را از گارسون ها با عنوان غذای بدون گوشت بخواهید.


منبع: نکات مهم و خواندنی قبل از سفر به ترکیه (بخش دوم)


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.