gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

بهترین رستوران ها در ترکیه

بهترین رستوران ها در ترکیه

تور ترکیه سفری پر از تناقض و تضاد است؛ از شهرهایی در این سفر رویایی بازدید می کنید که زیبایی های مدرن آن با معماری قدیمی توام است و در دو فرهنگ سنتی و غربی امروزی را در کنار هم در این کشور مشاهده خواهید کرد. بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری ترکیه  یا مراکز تجاری و خرید ترکیه  وقت آن فرا می رسد که اوقات خود را برای استراحت و صرف شام یا ناهار در رستوران های ترکیه بگذرانید. در تور ترکیه وجب به وجب رستوران هایی را میبینید که غذاهای محلی و غیرمحلی را با قیمت مناسبی به فروش می رسانند. اگر در جست وجو  بهترین رستوران های ترکیه هستید، مطالعه این راهنما به شما کمک می کند.

 

 


رستوران Güler Ocakbaşı Harbiye     
این رستوران توسط یک خانواده از سال 1981 اداره میشود و از آن تاریخ تا به حال محل طبخ غذاهای کبابی و گریل شده معروف در تور ترکیه به شمار می آید. گفته میشود که مواد اولیه ای که در این رستوران استفاده میشود مستقیما از زمین های کشاورزی و دامپروری های معتبر وارد میشود. فیستیکلی کباب یا کباب پسته معروف ترین غذای این رستوران است که در تور ترکیه امتحان خواهید کرد.
رستوران Asitane
Asitane  رستورانی با غذاهای عثمانی خوشمزه است که تجربه غذاهای محلی را برای مسافران در تور ترکیه به ارمغان می آورد. شیوه طبخ غذا در این رستوران مطابق با متد های آشپزی در 500 سال گذشته آناتولی است و با توجه به اهمیت آشنایی با فرهنگ ترکی، بازدید از این رستوران در تور ترکیه  تا حد زیادی شما را با آداب محلی آناتولی و عثمانی ها در گذشته آشنا می کند. صبحانه های این رستوران محبوبیت زیادی میان مسافران در تور های گردشگری دارد.
رستوران  Mantıcı
از بهترین و متفاوت ترین کوفته یا پیراشکی های سنتی که در تور ترکیه میبینید و مشابه با راوپولی ایتالیایی است را می توانید در رستوران  Mantıcı تست کنید. این رستوران کوچک است و مدت زمان لازم برای طبخ غذاهای آن تنها 3 دقیقه است.

 منبع : بهترین رستوران ها در ترکیه

تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.