gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

جزایر هفت قلوی دیدنی ایونی در تور یونان

جزایر ایونی یک مجمع الجزایر کوچک در یونان است که از جزایر کوچک تر و متعددی تشکیل شده است.  جزایری که در مه شناور هستند و در زمستان برف سنگینی خط سبز این منطقه را می پوشاند. سواحل غربی این منطقه زیباترین سواحل ایونی هستند که در آن ها خط ساحلی توسط  آب های فیروزه ای و لاجوردی شفاف نوازش می شود.  
بخش عمده ی گردشگری در تور یونان متاثر از یکی از زیباترین شهرستان های یونان به نام کورفو می باشد.  کورفو شمالی ترین جزیره از مجموعه جزایر ایونی می باشد که بهترین استراحتگاه ها را دارد. نشانه های زیادی از امپراتوری های بیگانه را می توانید در جای جای کورفو مشاهده کنید.
جزایر زیبای دیگر نظیر ایداکا، کفالونیا، راکیندوس و...در ایونی وجود دارد که هر یک زیبایی های خاص خود را در تور دارند. بازدید از جزایر هفت قلوی دیدنی ایونی در تور یونان قطعا تجربه خنک و متفاوتی در میان انبوهی از جاذبه های تاریخی در تور خواهد بود. این سفر دل انگیز را تجربه کنید.


آشنایی با جزایر هفت قلوی دیدنی ایونی در تور یونان


جزیره پاکسی در تور یونان
این جزیره در واقع یک استراحتگاه یا توقفگاه برای کشتی و قایق های عبوری است و بسیار کوچک است. قلعه نیکولائوس یکی از زیباترین و محبوب ترین بنای تاریخی در پاکسی می باشد. با وجود کوچک بودن پاکسی توریست های زیادی این شهر را برای تفریح در تور یونان انتخاب می کنند؛ چرا که تمام امکانات طبیعی و رفاهی لازم برای سفر را در بردارد.
جزیره کفالونیا در تور یونان
کفالونیا از وسیع ترین جزیره ها در میان سایر جزایر ایونی در تور است. حیات وحش این منطقه بسیار غنی است و تنها تماشای پرندگان و انواع مختلف لاک پشت ها در ساحل می تواند تفریحی جذاب برای گذران اوقات فراغت در تور یونان در این جزیره باشد. مشهور ترین غار آبی این منطقه ، ملیسانی،  در کفالونیا یکی از جزایر هفت قلوی دیدنی ایونی در تور یونان واقع شده است. 

منبع: جزایر هفت قلوی دیدنی ایونی در تور یونان


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.