gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی

آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی

تور قبرس جنوبی یکی از مطمئن ترین تورها میان گردشگران است. سواحل اطراف قبرس جنوبی  زیباترین آب های منطقه اروپا را دربردارند و سفر به این منطقه تجربه جدیدی از طبیعت گردی است. قبرس جنوبی سرزمینی اروپایی با فرهنگ و آداب و رسوم مشابه کشورهای شرقی می باشد. آب  وهوای متعادل و تاریخ غنی و پر سابقه این منطقه سبب شده است که هم اکنون تور قبرس جنوبی یکی از پرطرفدارترین تور ها برای ایرانیان باشد و افرادی زیادی این کشور را به جهت امکانات رفاهی مناسب جهت اقامت  انتخاب کنند. آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی تنها بخشی از تجربه سفر با تور به این کشور است که سبب جذب گردشگران شده است.

تجربه آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی

پارک ساحلی کیپ گرکو در تور قبرس جنوبی

حتی در کنار خیابان ها و مراکز پر جنب و جوش و پیشرفته ای که در تور قبرس جنوبی مشاهده می کنید همواره راه هایی برای  کسب آرامش متفاوت به دور از ازدحام وجود  دارد.کیپ گرکو یک پارک ساحلی ملی در تور قبرس جنوبی است که در شرق آیاناپا قرار گرفته است. انواع متنوع و فوق العاده ای از گیاهان ارکیده و وحشی قبرسی  را در اوایل بهار می توانید در این پارک مشاهده کنید. بهار بهترین فصل برای سفر به ناحیه جنوبی قبرس یا بخش یونانی با تور است. سواحل لاجوردی این منطقه بیشترین کشش را برای توریست ها در تور قبرس جنوبی دارند.

منقطه لارناکا در تور قبرس جنوبی

جنوب شرقی جزیره و منطقه لارناکا بدون شک در دسترس ترین جاذبه طبیعی ساحلی در تور قبرس جنوبی می باشد. تمام امکانات تفریحی مبتنی بر آب را می توانید در این  پارک ساحلی تجربه نمایید و در دریاچه های اطراف گروه های مختلف فلامینگو های صورتی را در فصول معتدل سال در تور مشاهده کنید. روستاهای اطراف، سکوت منطقه و آب های شفاف سبب  میشوند آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی را تجربه کنید.

منبع : آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.