gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

نکات مهم و خواندنی قبل از سفر به استانبول (1)

تور استانبول تور جست وجو گری و کاوش میان انبوهی از جاذبه های طبیعی استانبول می باشد. مسجد آبی ، ایاصوفیه،  پیاده روی روی پل گالاتا و...از جمله زیبایی های این شهر قدیمی و اصیل می باشد. قبل از سفر با تور استانبول در نظر داشتن برخی از نکات جهت اقامت ایمن و مطمئن تر در این کشور لازم است. قبل از این که این موارد را خودتان در تور ترکیه تجربه کنید، بد نیست به نکات مهم و خواندنی قبل از سفر به استانبول  توجه کنید.

برای روز اول سفر برنامه ریزی نکنید!

کسانی که با تور ترکیه به استانبول سفر میکنند بهتر می دانند که صف های چک کردن بلیت، ویزا از سایر کشور ها و پاسپورت صف های طولانی و پرازدحامی است که در فصول گرم تر و شلوغ تر نظیر تابستان نیز این وضعیت تشدید میشود. دو لاین جداگانه برای مسافران تور استانبول در فرودگاه آتاتورک وجود دارد که فرایندد خروج از فرودگاه را برای مسافران مشکل تر می کند. بنابراین با توجه به خستگی سفر و شلوغی های فرودگاهه بهتر است که روز اول را برای آمادگی قبل از سفر اختصاص دهید؛ چرا که معمولا رسیدن به هتل برای افرادی که پرواز تور استانبول بعد از ظهر را انتخاب می کنند تا شب طول می کشند.

تور استانبول

خروج از استانبول ساده تر از ورود به این شهر است!

همان طور که گفته شد روز اول ورود با تور استانبول به این شهر مشکل است؛ اما خروج از آن سخت تر هم میشود! زمان ورود به فرودگاه را حداقل سه ساعت قبل از پرواز تنظیم کنید و به یاد داشته باشید که امور امنیتی در فرودگاه آتاتورک با توجه به عبور مسافران زیاد با تور های متعدد از سراسر جهان جدی است. چک کردن وسایل هر مسافر در تور استانبول طول می کشد و مجبور هستید که تمام اقلام خود را تخلیه کنید تا چک شود. لذا این معطلی را در تور استانبول که البته طبیعی است  به یاد داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.