gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

لیگوریا؛ مقصدی ایده آل برای مشکل پسندان در تور ایتالیا

نام لیگوریا را احتمالا قبل ازاین که تور ایتالیا را انتخاب کرده باشید شنیده اید. لیگوریا یک اثر باستانی یا یک بنای منحصر به فرد نیست؛ بلکه یک ناحیه مسکونی در شمال غربی ایتالیا است که با آب های روان لیگوریان همجوارر است. جغرافیای جالب و متنوع لیگوریا و محصور شدن آن با کوه آپنینس این منطقه را به یکی از محبوب ترینن مقاصد گردشگری در تور ایتالیا تبدیل کرده است.

معرفی لیگوریا؛ مقصدی ایده آل برای مشکل پسندان در تور ایتالیا

جنوا مرکز لیگوریا است که در آن می توانید اتمسفر واقعی شهرهای ایتالیایی را احساس کنید. ترکیبی از اجتماع  قدیمی و اصیل ایتالیایی تا تمدن مدرن این سرزمین.

اگر قصد سفر به لیگوریا؛ مقصدی ایده آل برای مشکل پسندان در تور ایتالیا را دارید و می خواهید شهر هم مرز با فرانسه را از نزدیک مشاهده کنید بد نیست با جاذبه های طبیعی و گردشگری این منطقه که در انتظار شما هستندد  آشنا شوید.

لیگوریا مقصدی ایده آل برای مشکل پسندان

جاذبه های ساحلی لیگوریا در تور ایتالیا

Cinque Terre  ، خلیج  شاعران، خلیج  Tigullio، ریویرا دله پالمه و...از جمله بخش های طبیعی در لیگوریای ایتالیا هستند که با وجود استراحتگاه های جذاب این تور را برای گردشگران دلچسب تر کرده اند.

مقاصد توریستی در لیگوریا ، ایتالیا

سانرمو و بوردیگرا در نزدیکی مرز فرانسه از جاذبه های گردشگری لیگوریا در تور ایتالیا هستند که از حال و هوای ایتالیایی خارج شده اند.

جنوب جنوا زیباترین منظره های گیلوریا را در بردارد. پورتوفینو شهرستان بندری کوچکی است که در بخش های جنوبی قرار گرفته است. در این شهرستان در طول سال می توانید جمعیت زیادی از گردشگران پرانرژی تور ایتالیا را مشاهده کنید.

بزرگ ترین شهر لیگوریا لاسپتسیا است که در داخل خلیج واقع شده است و جزیره ای جداگانه از سایر شهرستان های گیلوریا؛ مقصدی ایده آل برای مشکل پسندان در تور ایتالیا می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.