gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

کارهایی که با سفر به دبی می توان انجام داد (2)

دبی در جنوب ایران قرار گرفته است و با توجه به همجواری با ایران مسافران زیادی تور دبی را برای تعطیلات خود به صورت سالانه انتخاب می نمایند. پیشرفت و توسعه در دبی از تمام کشورهای آسیایی و اروپایی سریع ترر است و سرمایه عظیمی برای گسترش این شهر شیخ نشین به کار گرفته شده است. با توجه به این توسعه و پیشرفت برای این که بیشترین استفاده را از تور دبی و خدمات و امکانات آن داشته باشید بد نیست با کارهایی که می توان با سفر به دبی انجام داد آشنا شوید.

آشنایی با فرهنگ دبی با مرکز شیخ محمد

همان طور که می دانید دین رسمی مردم در دبی اسلام است. اگر به دنبال تاریخچه و آشنایی با فرهنگ اسلامی در تور دبی هستید بازدید از مرکز شیخ محمد را به شما توصیه می کنیم. این مرکز در یکی از بزرگترین برج ها دبیی واقع شده است و برنامه های فرهنگی و تبلیغی زیادی برای آشنایی مسافران در تور دبی با آداب و رسوم و دین اسلام تدارک دیده شده است. غذاهای سنتی مختلف اماراتی را می توانید در تور دبی در مرکز شیخ محمد تجربه کنید و با اصول و سیاست های دولت دبی برای پیشرفت و ارتقا دانش و آگاهی این کشور با وجود چند ملیتی بودن دبی آشنا شوید.

پارک های دبی

گردش در پارک های عمومی دبی

مسلما بازدید از پارک های عمومی اولین اولویت برای مسافران در تور دبی نیست؛ اما پارک های عمومی دبی فضای فوق العاده پاک و تمیز و مدرنی دارند که به اندازه برج های معروف دبی بدان ها رسیدگی میشود.اساساا پارک های دبی محیطی متفاوت با کل شهر دارند و خانواده های  فیلیپینی، پاکستانی، هندی، عربی و خانوادهه اروپایی مقیم دبی و مسافران در تور دبی در این پارک ها اوقات فراغت خود را صرف می کنند. در پارک صفاا  در جاده شیخ زیاد  بیشترین امکانات برای خانواده ها نظیر استخر، باغ وحش و ...پیش بینی شده است.


منبع : کارهایی که با سفر به دبی می توان انجام داد (2)


تور خارجی تور داخلی

تور ترکیه تور تایلند تور اروپا تور امارات تور هند تور اندونزی تور چین تور آمریکا تور مالزی تور ارمنستان تور بلغارستان

تور روسیه تور گرجستان تور قبرس تور مالدیو تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی تور سنگاپور تور استرالیا تور عراق

تور استانبول تور آنتالیا تور کوش آداسی تور آنکارا تور بدروم تور آلانیا تور قونیه تور پوکت تور پاتایا تور بانکوک تور سامویی

تور یونان تور فرانسه تور ایتالیایی تور اسپانیا تور دبی تور بالی تور کوالالامپور تور قبرس شمالی تور قبرس جنوبی

تور مشهد تور کیش تور قشم تور اصفهان تور یزد تور شیراز تور شمال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.