gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

خطرهای یونان و حیواناتی که باید از آنها دوری کنید

باید خیلی بدشانس باشید که توسط یک عقرب گزیده شوید اما بهتر است آماده باشید.

شما در تور یونان ممکن است توسط پشه ها، عقرب ها، نور خورشید، اسکوترها، موج های خروشان و آلودگی هوای آتن، نیش بخورید، گاز گرفته شوید، بسوزید، قسمتی از بدنتان بشکند و یا کوفته شود، و یا حتی دچار خفگیی شوید. در ادامه به نکاتی که در طول تور یونان باید به آنها توجه کنید اشاره می کنیم:

امنیت اسکوترها در یونان

اجاره یک اسکوتر یکی از بهترین راه ها برای گردش در سرتاسر تور یونان هاست. اما خیابان های باریک، خاکی، تاریک و پیچ در پیچ مکان خوبی برای یادگیری نیستند. سوارکاران بی تجربه خیلی زود مغلوب می شوند وو به دلیل اینکه در تور هستند معمولا لباس های محافظ مناسبی به تن ندارند.

دوچرخه های کوآد (کوهستان) نیز بسیار خطرناک هستند. مرکز ثقل آنها با دوچرخه های معمولی تفاوت دارد و ممکن است بر سر یک پیچ تند، سوارکار را به زمین بیندازند و معمولا خود دوچرخه هم روی سوارکار میفتد و یا سوارکار را زیر خود گرفتار می کند که می تواند شرایط بسیار بدی باشد. 

پشه ها و عقرب ها

پشه ها اگر شرایط برایشان مهیا باشد می توانند حسابی از شما تغذیه کنند و مهمانی بگیرند. شما ممکن است علاوه بر آزار و اذیت، نسبت به آنها آلرژی داشته باشید. انتقال بیماری های خطرناک از طریق گزیدگی پشه ها در تور یونان بسیار نادر است اما می توانید برای راحتی خود از دفع کننده حشرات استفاده کنید.  

این موجودات موذی کوچک در تمام جزیره ها و حتی در سرتاسر آتن وجود دارند و در تمام طول تور یونان در کنار شما خواهند بود اما یادتان باشد همین طبیعت بکر و خاص و طبیعت مثال زدنی یونان است تور یونان را بهه یک تجربه خاص و یکتا تبدیل میکند . بزرگترین خطر می تواند این باشد که به طور اتفاقی یک سنگ را جابجا کنیدد و پایتان را در آن نقطه قرار دهید البته پشه ها به هر شکلی راهشان را به سوی شما پیدا خواهند کرد.

یکی از مسافران گزارش کرده که به هنگام خواب در یکی از هتل های یونان گزیده شده است. او از خواب بیدار شد و متوجه شد که یک سمت بدنش فلج شده است. دکترها به او گفتند که درست قبل از اینکه سم به ارگان هایی اصلی برسد توانستند آن را از بدن او خارج کنند. به طور کلی نیش عقرب فقط در افرادی که نسبت به آن حساسیت شدیدی دارد می تواند بسیار خطرناک و کشنده باشد.

اگر توسط یک عقرب گزیده شده اید:

آرامش خود را حفظ کنید.

محدوده مورد نظر را با آب و صابون به آرامی بشویید.

ناحیه گزیده شده را کمپرس سرد کنید.

اگر در ناحیه گزیده شده احساس سوزش شدید می کنید و یا تاری دید، حرکات سریع چشم و یا بیش فعالی دارید، سریعا به بیمارستان مراجعه کنید اگر بیمارستانی نمیشناسید از لیدر تور یونان کمک بگیرید . به هیچ عنوان خودتانن نمی توانید متوجه میزان گزیدگی و واکنش های جسمی خود نسبت به آن به طور دقیق مطلع شوید، بنابراین برایی احتیاط بیشتر از کمک های پزشکی بهره بگیرید.

منبع : خطرهای یونان و حیواناتی که باید از آنها دوری کنید

تور خارجی تور داخلی

تور ترکیه تور تایلند تور اروپا تور امارات تور هند تور اندونزی تور چین تور آمریکا تور مالزی تور ارمنستان تور بلغارستان

تور روسیه تور گرجستان تور قبرس تور مالدیو تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی تور سنگاپور تور استرالیا تور عراق

تور استانبول تور آنتالیا تور کوش آداسی تور آنکارا تور بدروم تور آلانیا تور قونیه تور پوکت تور پاتایا تور بانکوک تور سامویی

تور یونان تور فرانسه تور ایتالیایی تور اسپانیا تور دبی تور بالی تور کوالالامپور تور قبرس شمالی تور قبرس جنوبی

تور مشهد تور کیش تور قشم تور اصفهان تور یزد تور شیراز تور شمال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.