gashthatour

gashthatour

gashthatour

gashthatour

کارهایی که با سفر به ارمنستان می توان انجام داد (2)

ارمنستان کشوری مستقل در میان دو دریای سیاه و خزر است. این کشور کوهستانی دریاچه های زیادی دارد و طبیعت بی نظیر آن منابع اقتصادی این کشور را نیز فراهم کرده است. اگر تور ارمنستان را برای سفر انتخاب می کنید، بازدید از برخی نقاط و فعالیت ها در این کشورتکرار ناشدنی خواهد بود. کارهایی که با سفر به ارمنستان می توان انجام داد و به شما توصیه می کنیم را در ادامه می خوانید:

قهوه ارمنستانی را تست کنید!

تفاوت قهوه ای که در تور ارمنستان امتحان خواهید کرد با سایر قهوه ها مشهود است و این به دلیل نحوه تهیه قهوه می باشد. اگر شیوه طبخ غذاها و تهیه قهوه را از رستوران ها و کسانی که شما را در تور ارمنستان به قهوه دعوت می کنند بپرسید، مسلما دستور تهیه را به شما به اشتراک خواهند گذاشت.

گردش در شهر صورتی را از دست ندهید!

ساکنان محلی ایروان این شهر را با نام شهر صورتی می شناسند. تور ارمنستان با نام شهر صورتی در بسیاری از کشورهای جهان نیز مطرح است. معماری ایروان مدرن و پیشرفته است. برخی به شهر صورتی ایروان شهر سنگی نیز می گویند؛ چرا که معماری و سنگ کاری های هنرمندان در مناطق مختلف این شهر مشهود است. بازدید از خانه اوپرا، مراکز فرهنگی، میدان جمهوری و.... که تنها بخشی از جاذبه های گردشگری ارمنستان هستند را می توانید در برنامه ریزی تور خود بگنجانید.

حتما خاچکار را از قبرستان نوراتوس خریداری کنید!

خاچکار سوغات اصلی تور ارمنستان است که اغلب مسافران به عنوان راه آورد سفر خریداری می کنند.یکی از محل های معروف برای خرید حاچکار ، قبرستان نوراتوس می باشد که بالغ بر 1000 طرح خاچکاری که در تور ارمنستان جود دارد را می توانید در آن جا مشاهده و خریداری کنید. خاچکار ها حجاری های زیبایی هستند که روی سنگ های مختلف مثل سنگ کراس نقش میشوند.

منبع : کارهایی که با سفر به ارمنستان می توان انجام داد (2)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.